Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-14 23:42:53 följande:
    Å din stackare är du så kass?! Masa dej då i säng så du blir frisk snart. Kramar
    ja riktigt hur kass insåg jag mitt inne på Gekås idag{#lang_emotions_dreamer}

Jag lyssnar på dig och masar till värmen igen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    söta kråkan skrev 2009-12-15 08:00:04 följande:
    Godmorgon tjejer GRATTIS STORMIS
    God morgon!

Skulle gärna vilja bli insläppt till dig{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-12-15 12:24:17 följande:
    OT- Fråga.. Jag ska lägga över en massa kort som ligger i mappar till en extern hårddisk. Hur gör jag?? HAr jag två fönster uppe och bara drar över mapparna till den nya hårddisken?? JAg vill ju gärna att mapparna ligger kvar på två ställen. Någon som kan hjälpa mig?? Köpte ju denna externa i sommras men har inte blvit färdig att lägga över alla kort men man blev ju lite nervös efters Smultrons krasch, så nu måste jag bara fixa det och så vet jag inte hur jag gör.. HJÄLP!
    Ctrl c och sen ctrl v på mapparna.
    Öppnar du mapparna för att bara ta bilderna så är det ctrl a,ctrl c och ctrl v
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-15 12:28:03 följande:
    JAg brukar markera och kopiera alla mapparna på en gång. Och sen klistra in de i den externa.
    Jo det gör jag också. Men jag tänkte ifall varje mapp är stor så går det fortare för datorns hjärna ifall man tar en i taget
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-15 12:30:27 följande:
    Ja så är det säkert. Jag har bara gjort det en gång och det var i panik efter ditt haveri. Så då var jag inte så smart. Jag tog alla på en gång.
    Vad bra att mitt haveri fick många att ta sig kragen
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-12-15 12:31:58 följande:
    Kan jag kopiera ett helt år på ett klick ca 600 bilder?? LÄgger ju 2006 i en mapp, sedan undermappar med jan, feb, mars o.s.v.
    Ja- enklast är att du öppnar 2006 mappen och sedan trycker ctrl a så markeras alla undermappar, sen ctrl c och så ctrl v i nya mappen
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-12-15 13:16:57 följande:
    har du nåt tips på hur man gör när nån( ) lyckats radera bilder från kameran?? 160 bilder borta.... godagens Va händer här?
    Nope- ingen aning!Det är maken som är den egentliga nörden här

Har du möjlighet att logga in på T snart{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-12-15 13:51:20 följande:
    så där ja.... en klapp i tomtens säck inhandlad
    {#lang_emotions_tomte}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15