Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-04 13:25:48 följande:
    Rätt säker på att det är en 24:-
    Tack snälla! {#lang_emotions_kiss} jag sätter det så får jag väl bjuda på 12 spänn om den blir 36
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Den åkte ut med 24.- i porto, tror inte heller det blir 36.-

Postis är runt husknuten, men vågar inte hoppas på klänning i lådan idag *sega eleraff*

• RååSa BuBBlan

sitter o tokångrar att jag inte köpte katvigs röd/vita suit igår på babyshop till syrrans bebis   Att man e så dum!! Den e ju underbar och jag vet hon vill ha den!! *sega jag*

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 13:03:40 följande:
    Ja de skyller bara på blodvärdet...samtidigt som de inte gör något åt det Säger bara att jag ska fortsätta med mina brustabletter...Blodvärdet låg på 88 förra fredagen, de ska inte kolla det igen förräns nästa fredag.
    Oj! 88 e LÅGT   Du måste ju få upp det på nåt sätt! Gör dom ingenting?
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-04 13:11:42 följande:
    Vad kul! Men Oj, det är kanske inte så schysst mot föräldrarna att göra sådana paket, har inte tänkt på att barnen kanske öppnar själv. Svårt att avleda fr candy om man inte vill att de ska ha det...Måste bara berätta, fick mig ett gott skratt.Oliwer är ledig med sambon på fredagar och idag hade de varit på ÖF följt av snöbollskrig ute sedan hade köpt lunch till mig och kommit hit.Oliwer hade köpt lördagsgodis varpå jag säger: men vilket fusk har du fått lördagsgodis idag på en fredag och han skiner upp som en sol och ser mäkta stolt och pillemarisk ut!Sambon bara tittar på mig, men va? Va f*n jag trodde det va lördag ju!! Han sa att han ville köpa lördagsgodis så jag trodde det var lördag...Eh, kom ni inte från ÖF? På en lördag?Nåja den smarte vinner Behöver jag säga att O visade med hela sitt väsen att han visste att han hade kört över pappan?
    Ha ha ha   *underbart*
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-12-04 14:01:12 följande:
    Men ändå, du är ju van! Och hennes madnesstajming är kass. Har verkligen inget tålamod just nu. Blir helt tokig när hon håller på! Vilken fina klänning? Posten har dröst in de senaste dagarna så nu tror jag inte att jag väntar nåt mer ...
    Molos nya råååååsa.. Airbrush eller nåt sånt hette den.. *vill ha hem den*  Beställde den 30:e liksom..

Du behöver inte hoppa nå mer på ett tag nu ju, himlans massa fint du klickat hem jue
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-04 14:01:29 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 13:58:54 följande: Ja eller hur
    Japp! Katvigs röd/vita *underbara*  Ja det va svårt att få på henne den, men jag lyckades   *älskar jeansklänningar*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-04 14:02:32 följande:
    Nä det var ju inte så lågt. Fick för mej att du brukade få järnsprutor.Förstår att du är orolig. kan inte din bm hjälpa dej? Å vad fin bubblisen är i bt!! Å vad jag ångrar att ag inte skickde min beställning på de där ränderna häromdagen på babyshop. Hade de i varukorgen massor av gånger...
    Tack   Ja dom skulle du köpt , jag älskar de röd/vita.. *ursnygga*
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-12-04 14:03:06 följande:
    Är den slut nu då? Annars kommer det säkert fler chanser sen .
    Ja de va väl bara igår tror jag? {#lang_emotions_undecided} Hoppas på mer Katvig kalendrar

NU rasslade det i min postlåda, måste ut o kika

brb..
  • RååSa BuBBlan

JAAAAAAAAAA!!! Jag fick den idag   Å gudars va fiiiiiiiin den va!!!  *LÖVAR*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15