Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:33:04 följande:
v.28+3bör jag kräva ett tillväxt-ul eller kan han verkligen få plats därinne?Eller ja...plats har han ju tydligen inte då lungorna är ihoptryckta, blåsan i storlek av en vindruva o ingen mat får plats....
Söööta magen! *avis*
ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:27:54 följande:
Ja, här jobbar han vanliga 8-timmars dagar sen 3-4 kvällar/veckan typ 20.00-01.00.Ok, att det är himla nice pengar, men man ska ju hinna ses och göra ngt kul också Jag kände att för mig och barnen som ligger i riskzon så är det farligare at få influensan än vaccinet, så valet var inte så svårt.LÄser inte för mycket statistik och skrämsel propagande i tidningen, då törs man ju ingenting
Nää det är också sant. Vet snart varken ut eller in, men är tvungna att ta det för Miriams skull.
ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:30:04 följande:
Då får det bli Halmstad där huvudkontoret till makens jobb ligger.
Ja men liiite närmare iaf

Buttelina skrev 2009-11-11 22:29:36 följande:
jaa verkligen!! kom ner till malmö vettja näääädå de ska inte lägga ner utan det var utgående modeller. men det kvittar ju för allt är nytt för mig detta setet måste jag nog köpa imorgon såå sött ju
shop.buildabear.se/templates/product.asp?Prod...Sååå gulligt! Ok *puuuh* Dom måste juh ha öppet minst 3-4 år till!!