Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-10-10 18:38:30 följande:
    oj vilka bra priser för jackor!!!! min stora börjar ju med ska välja själv .. typ alla kläder.. o hennes smak är inte som min.. om man säger så hon älskar det jag inte alls tycker e fint.. typ.. på tal om o handla.. såg att hennes 134 jeans börjar bli alldeles.. måste köpa nya.. problemet e att det är 6st i just den modellen..! så dyr historia.. jaja.. =)) tur jag börjar jobba om 3 v då *eller inte* så jag får massa mer pengar i mån än mammapenningen
    Nä det är ju inte alltid de har samma smak som mamman, nä.
    JAg hade en jeansrunda i augusti. När skolan skulle börja var alla barnens jeans för små. Dyrt! Tur att lindex, kappahl och HM har ok jeans för ett bra pris.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2009-10-10 18:42:40 följande:
    Nu får ni hjälpa mej... jag är så sjukt sugen på att shoppa... och är sugen på att fynda!!!! Tell me a good site... känns som jag varit inne på alla.Helst babykläder .. ;)
    Funkybaby har haft 30% nyss. Kanske har de det fortfarande??
    Även på NS
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2009-10-10 18:42:40 följande:
    Nu får ni hjälpa mej... jag är så sjukt sugen på att shoppa... och är sugen på att fynda!!!! Tell me a good site... känns som jag varit inne på alla.Helst babykläder .. ;)
    Oh babykläderordet missade jag!! Där har jag nada koll.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 18:48:05 följande:
    bara fråga på du här =P...lr va det ngt speciellt hehe...vet inte när det kommer bli 90% men tippar på att det kommer inträfa med å gör det de då shoppar ja lite mer möbler till maxen =)... va skoj att du hittade fynd med...ja gisses vilket kap det var på jackorna =D......en bugaboo bee kostar 5800kr =O....men som sagt de hade inte höjt sina buggor än så de utgick från 4800 å så då 70%på det =)....perfekt..haha lilla maia förälskade sig i vagen å ville ta med den hem hon tyckte det va maias vagn den gula :)...(hon har oragane suflett å denna hade då gul)
    OJ! Vilket fynd det var med vagnen då!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-10 18:56:41 följande:
    min e ju så smal med, så inte alls lätt o hitta jeans.. såna som e reglerbara måste hon ha här.. ja, jag köper jeans där åt barnen =) tycker de e helt ok priser på saker som slits så mycket.. =) o faktiskt i ullared har de ok jeans åt stora.. o smala i modellen =) o bra priser.. 89 o uppåt.. nåt litet tryck brukar de va på dom iaf.. =) o våra har hållt i 1 år (urväxta, annars bra skick än!)men annars köper jag nästan alla jeans åt henne på lindex o kappahl.. de har jättefina o reglerbara oftast =) hm sitter tyvärr inte så bra på henne nu, men när hon va mindre satt de bra.. tips på några fina ?? har bara köpt 2 på lindex i år än faktiskt... de har passat, till nu.. bara pang.. *suck* jaja.. =)
    HUr gammal är hon? och hur lång?
    Jag köper lindex slim fit till Nikita och Michaela som är smalisar.
    HMs smala modell, skin, tror jag den heter passar också de.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-10 19:08:05 följande:
    fyllde 8 i juni.. är hmm.. ja.. sist vi mätte i juni a hon 135, men växt!! jeansen passade då nämligen slimfit har jag med köpt =) hm får jag spana på !!
    Då är hon längre än Nikita iaf. Hon är nog 125 bara.
    Passar slimfit då? De är mina favvojeans till Nikita!
    Ja kolla på HM. Där brukar finnas smala jeans iaf.
  • lillronya

Sitter här och har värsta 80talsnojjan. Radio rix spelar tokbra musik och nostalgin flödar här.

• lillronya
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:26:47 följande:
    Härligt!! Älskar gamla 80-tals låtar! :)Hej hej!! Blä tuff o hemsk o tråkig dag på jobbet idag!! Jobbar 7-15 imorgon med på detta skitställe sedan är det åter till min huvudsakliga placering!Suktar fortfarande efter den turkos, blå o grönrandiga ESL tröjan! Tror dessvärre jag får glömma den!Å e så grymt sugen på att köpa ngt från småfolk...  oxå.
    JA visst är det härligt?!
    Mannen och jag sitter här vid varsin dator och diggar för fullt.
    Trist med jobbhelg! Jag skulle jobbat idag men jobbade förra helgen en dag istället. Skönt!

Å hittar du inte den fina esl-tröjan? HAr du mejlat lilla helsingborg? De brukar ha esl.

Småfolk är också trevligt.
    Annacill har en del småfolk med 30% rabatt.
  • lillronya
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:31:00 följande:
    Jobbar normalt på en medicinmottagning och akut men har tjänstgöring var tredje helg på en avdelning... eller en del av en avdelning som har blod, lung o mag-tarm sjukdomar. Det hade väl varit ok (fast det är mer intressant på andra jobbet) men personalen är inte rolig att jobba med. Många e rent ut otrevliga!! Ljungby lasarett är det kanske jag ska tillägga.
    Fy vad tråkigt när det är dålig stämning, sådär!
  • lillronya
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:33:59 följande:
    Näe jag har inte mejlat dom... det kanske jag skulle prova. Bor ju tyvärr långt ifrån ngn butik som säljer dessa kläder (vad jag vet iallafall). Så nätet e det oftast jag handlar på.Tackar för tipset angående annacill. Tyvärr va den av de tröjor jag gillade slut i sonens storlek. Gillade den med fåren! Han har 98 i tröjor...
    Lilla skickar om de har det du söker. Mycket trevliga där.

Vad synd att tröjan du gillade var slut.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15