Inlägg från: Pepper79 |Visa alla inlägg
  • Pepper79

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-23 19:50:17 följande:
    tack....nu kommer mina fina nyfödingskläder från salgen till användning...ösnkar ja tagit mer =P iof då hade ni haft mer problem med mej hahaha
    Då vet vi vad du kommer shoppa på salgen till våren
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pepper79
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 08:43:17 följande:
    Inatt gick en stor bit till av slemproppen o nu slutar det inte och jag har hemska sammandragningar (värkar?) så nu ska jag in till förlossningen...håll tummarna att jag inte börjat öppna mig!!! Han FÅR inte komma nu!!!!!!!Hoppas vi ses ikväll så att detta bara är falskt alarm...
    Håller tummarna att allt går bra och att han stannar inne ett tag till {#lang_emotions_flower}
  • Pepper79
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 19:52:44 följande:
    Åhh vad bra det är för en förlossningsrädd som absolut inte får stressa upp sig att ligga o lyssna på dessa skrik runt omkring mig...Är jättesugen på denna men tveksam om storlekwww.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=2501
    Jättefin
  • Pepper79

God Kväll! Läste att det är nya lurvar som kommit på ingång, flera som lät intressanta. Nu vill jag bara se dem irl också.

• Pepper79

Någon som har tips på bra idéer hur man underhåller en 17 månanders tjej på en låååång flygresa?? Tar tacksamt emot tips....{#lang_emotions_flower}

• Pepper79
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 19:59:46 följande:
    Bärbar dvdspelare
    Står på julklappslistan
  • Pepper79
    Greksmurfen skrev 2009-11-25 19:59:43 följande:
    ha med olika leksaker inkl sådana som e förbjudna annars=P... ha med mutor som rån etc=)..... en kudde till lillan rekomenderas.. å finns det extra plats i flyget så e det gott om ni kan få den lediga stolen hos er=).. åkt med max till grekland 2 ggr... iof så var det bara 3,5 tim då ... se till oxå att hon dricker ex välling på upp å nedgång.. främst uppgång .. ner kan man pytsa på med lite vatten eller dyligt=)
    Noterar Vi ska ju typ vara i luften 25-26 timmar så jag tror mitt tålamod kommer prövas
  • Pepper79
    Greksmurfen skrev 2009-11-25 20:06:13 följande:
    oj vart ska dni=??men som sagt en egen filt å kudde e eviktigt.. jag hade kudde i mitt knä å max sov ädr med filt över sig=) å fötterna på pappan sin=).... kan säga att du får nog se till å vau ppe å gå med=)...ett annat tips är om ni tänkte ha med ngn liten laptop.. ha med lite barnfilmer som hon kan titta på...=) max har börjat intressera sig nu för film=) speciellt de såååå super bra teletubbies =P
    Vi ska åka till Nya Zeeland i slutet av dec och vara där i 4 veckor...

Mmmm teletubbies är favoriter här med. är ju bara sååå spännande (hennes mamma och pappa håller dock inte helt med). Kudde kan nog vara en bra idé. Hoppas på att vi kan få en plats med mer plats framför benen så att hn kan sova på golvet på en massa filtar...
  • Pepper79
    Greksmurfen skrev 2009-11-25 20:13:01 följande:
    be om att få en nödutgång plats eller längst fram i planet=)....kolla redan nu=).. räcker ju med en sådan platt babykudde=) så tar den lite plats med..ÅHHHvill med dit=).... men nu e det ju andra kostnader som kommer till.. bla en tvilling vagn här med... går åt en P&T här med .. ahr redan en syskonsits hehe =)
    Vi ska checka in i förväg så vi hoppas kunna boka en sån plats. P&T verkar smidiga tycker jag....
  • Pepper79
    ÖNadja skrev 2009-11-25 20:34:12 följande:
    Vad går en ny BT med liggkorg på? tycker dom verkar super fina, enda som ja hittat i närheten av oss kostar 5000 begagnad. Tycker de är för mycket för så kort användning.. Tack! =)Vilken modell har ni?www.blocket.se/stockholm/Carena_syskonvagn_24...ellerwww.blocket.se/goteborg/Syskonvagn_Carena_248...
    Teutonia har ju också liknande syskonvagn de du visat och urban jungle...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15