Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-30 11:23:45 följande:
    Hej flickor! Ängeln och Incom: Vilka snälla små ni har Lova tycker det är säkrast att vara vaken mest hela tiden..annars kan man ju missa något Inatt har jag drömt om Molosalg-jag fick hyra en lastbil för att få med mig mina suits hem
    Jaaaa hon är snäll, fast hon börjar ju bli mer o mer vaken nu, som tur väl är så verkar hon ha insett att man ska sova på natten iaf

Ha ha, någon ska minsann shoppa loss helt galet mycket på salgen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 11:28:43 följande:
    Hihi..nä jag ska faktiskt vara lugn denna salgen, iaf om man jämför med hur jag handlade i våras
    Säääääkert
    Förresten, hur mkt kostar bodys o suits?

OM jag någon gång kommer iväg på en salg så ska jag shoppa snuskigt mkt, jag har ju en del att ta igen för alla missade salgs
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Incommunicado

Skönt att Adrian är lite snällare då
    Jag verkar ha en himlans tur, både Liam och Meja har varit super snälla bebisar, även på nätterna, Meja vaknar 2 ggr på natten och äter men somnar om direkt efteråt. Jag o gubben delar ju upp nätterna så jag känner mej ganska så utvilad faktiskt.

Låter som om Liam och Damien är ganska så lika, Liam har varit helt otroligt jobbig denna veckan, trotsar och bråkar om precis allt, o grymt aktiv, han verkar ha myror i brallan. Han skriker om dagis hela tiden så han blir nog glad på måndag när han får gå dit igen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-10-30 11:34:57 följande:
    Jag ska ner nästa gång, vi kanske kan åka ihop? Skövde, Jönköping inte så långt ifrån...  Då ska jag köpa massor från höstens kollektion eftersom jag faktiskt inte shoppat loss nu, dessutom vill jag bara i allmänhet "snusa" molokläder - att äntligen få se härligheten!
    JAAAAA, det låter ju toppen, för nästa gång SKA jag åka, inga graviditeter eller spädisar då inte
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-10-30 13:57:53 följande:
    Åh, de stjärnorna är de aaallra finaste i höst. Milla har klänning, body och byxa och behöver eventuellt en suit också  Älskar de stjärnorna!
    Håller med, hur fina som helst, o vilken tur att jag fick en flicka så jag kunde köpa dom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-10-30 14:08:45 följande:
    Ja verkligen Jag trodde inte alls att jag skulle gilla de så mycket, sen när jag såg de i butiken IRL blev jag helt såld. Kommer nog köpa även nästa storlek på klänningen, I loooove!
    Jag har inte set dom irl men då blir jag nog inte besviken iaf
    Underbart läckra färger ihop.
    Är sugen på en klänning till Meja men den känns lite väl dyr att köpas i storlek 56
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-10-30 14:15:48 följande:
    vaddå, min grabb har en sån i 74 - han ska ha babushka till!
    Önskar att jag var lika unisex som du är men tyvärr
    Fast Adrian kommer bli super fin i dom starsen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-10-30 14:14:45 följande:
    Nä, mycket finare IRL Ja det är klart.. Du får invänta lite kalendrar och reor snart då kanske. Jag måste fasen på salg nästa gång, finns massor från nu i höst som jag är kär i. Och mycket hon inte ens har ännu tom! Så det ska bunkras stars då
    Japp, köper nog inte så mycket danskt till ord pris än, inte förens Meja skuttat upp några storlekar, det får bli reor och Tradera

Jag MÅSTE också på salg nästa gång, har planerat åka i flera år nu men varje gång har något satt stopp{#lang_emotions_yell}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-10-30 14:22:22 följande:
    Nä, Milla hade inte mycket i 56, lite mer i 62 och nu i 68 & 74 maaaassor. Haha. Men bodysuits måste ju vara det bästa plagget EVER på bebisar. Älskar suits! Speceillt nu på vintern, så skönt under overallen
    Tror det var ungefär samma med Liam, började köpa danskt först när han hade storlek 62/68. Men med mina små pluttar så dröjer det ju ett tag innan dom har dom storlekarna

Ojaaa, älskar också suits, det kör vi nästan varje dag här hemma.
    solouniko skrev 2009-10-30 14:22:59 följande:
    Millas morfar kom förresten just hit med en cartoonsuit i 74, sånt gillar vi!
    Oj, vilken duktig morfar hon har
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15