Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-10-29 13:31:50 följande:
    Hoppas lillan kryar på sig snart. Här är båda barnen också snuviga, Elias hade lite feber igår men den är borta nu. Men Ella har fått lite feber idag. Men jag hoppas att det är en lindrig snuva de har fått så att det inte blir värre än såhär.. Kul med clubkväll. Jag hade gärna åkt men det känns så jobbigt att sätta sig och köra, det blir ju 20 mil fram och tillbaka så jag stannar hemma.
    Hoppas det går över lika fort som det kom Milla har varit sjuk nu i över en vecka, fast bara 2-3 dagar med hög feber. Vi har fått bricanyl mot hostan så förhoppingsvis så sover hon bättre nu. Ja det blir kul, framförallt att fly från hemmet och sjuklingen litegrann Lite shopping blir det nog, men inte så värst mycket. Förstår att det blir jobbigt, du får webbshoppa istället
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-10-29 13:40:11 följande:
    Ja, det är jobbigt då de är sjuka länge. Elias hade en gång feber som satt i i 8 dagar. Och jag blir ju så fjåningt orolig då de har haft feber i några dagar.. Jag ska försöka hålla mig från att shoppa (så det är nog med andra ord bra att jag bor långt från Luleå just nu), jag sparar lite salgpengar
    Ja fy vad jobbigt det måste ha varit. Nä jag hoppas verkligen att Millas feber går ner snart, inge kul med kring 40 grader i så många dagar.. Duktig du är, hade också behövt spara pengar. Ska du beställa med någon eller?
  • solouniko
    stökmamma skrev 2009-10-29 13:43:59 följande:
    Krya på era sjuklingar!Själv fick jag nyss ett sms från brodern att tösabiten jag är gammelfaster åt ligger isolerad m lunginflammation på A L sjukhus och dom misstänker svinet,,
    Nä huvva vad tråkigt {#lang_emotions_cry} Det var därför BVC igår ville att vi skulle åka in direkt till barnakuten på sjukhuset, för att kolla lungorna så hon inte får lunginflammation om det är svinis. Krya på henne och hoppas det blir bättre snart!
  • solouniko

Halloj! Slängde in gårdagens shopping i BT, guud vad kär jag är i tågsuiten SÅ fina färger! Milla är äntligen på bättringsvägen med bara 38 grader idag, skönt med en pigg och glad tjej igen

• solouniko
    ängeln83 skrev 2009-10-30 11:17:52 följande:
    Underbar ålder det där Borde försöka få lite gjort men jag hamnar oftast framför datorn ist
    Incommunicado skrev 2009-10-30 11:16:21 följande:
    Även jag är ensam med Adrian, han sover o jag ska arbeta ett par timmar. Jag fnular också på en lite Molobeställning...
    De är så små och söta era lillfisar Gud vad fort det går, Milla var NYSS pluttig och snart blir hon 8 månader. Snart dags att producera lite så man får köpa minimini molosar igen
  • solouniko
    Incommunicado skrev 2009-10-30 11:32:34 följande:
    Jag fick mitt med DHL via en specialgjord Traderaauktion - smart!
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 11:32:06 följande:
    Jag har skickat med post oftast men större kan man ju skicka med DHL /Schenker för att kunna spåra(lägga upp en specialauktion på T )
    Nu hänger jag inte med? *trög*
  • solouniko
    Incommunicado skrev 2009-10-30 11:35:49 följande:
    auktion utan bild, nonsensauktion som köparen kan ta på köp-nu, DHL är billigare på T.
    Aha okej, smart!
    ängeln83 skrev 2009-10-30 11:37:26 följande:
    JAAAAA, det låter ju toppen, för nästa gång SKA jag åka, inga graviditeter eller spädisar då inte
    Jag SKA också nästa gång om jag så ska bila mina 150 mil själv
  • solouniko
    Incommunicado skrev 2009-10-30 11:50:36 följande:
    Det är en omställning även för dem förstås. Damien har gått på dagis för han älskar att vara där så vi har haft lugna förmiddagar hemma och sedan har det varit full rulle. skönt att veta att det går över.... var bor du? bra, vi får börja planera resan i god tid.
    Jag bor i Luleå, så det är en bit
    ängeln83 skrev 2009-10-30 12:57:15 följande:
    Skit FL, antar att det krånglar för er också?Tröst shoppade fina stars till Meja, köpte storlek 62 så det får bli julklapp www.sweetfunky.se/pub_images/original/molo_fe...
    Åh, de stjärnorna är de aaallra finaste i höst. Milla har klänning, body och byxa och behöver eventuellt en suit också {#lang_emotions_dreamer} Älskar de stjärnorna!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2009-10-30 14:05:08 följande:
    Håller med, hur fina som helst, o vilken tur att jag fick en flicka så jag kunde köpa dom
    Ja verkligen Jag trodde inte alls att jag skulle gilla de så mycket, sen när jag såg de i butiken IRL blev jag helt såld. Kommer nog köpa även nästa storlek på klänningen, I loooove! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15