• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-25 08:43:17 följande:
    Inatt gick en stor bit till av slemproppen o nu slutar det inte och jag har hemska sammandragningar (värkar?) så nu ska jag in till förlossningen...håll tummarna att jag inte börjat öppna mig!!! Han FÅR inte komma nu!!!!!!! Hoppas vi ses ikväll så att detta bara är falskt alarm...
    Håller tummarna för att allt går bra. Vilken vecka är du i nu? Kramar till dig!
  • Helle
    Tasha78 skrev 2009-11-25 19:11:00 följande:
    tjejer behöver lite hjälp någon här la in en länk (för jätte länge sedan) till en webb butik i england som säljer sådana där skinnskor till barn dom med olika motiv
    Menar du tofflor så kanske det var den här? 
  • Helle
    ÖNadja skrev 2009-11-25 20:49:28 följande:
    Har du nå ESL moln till bebis..? =)
    2900 sålde vi ju vår för och det var inga problem att få för den, men mellan 3000-4000 för fina har jag sett på blocket. Visst slog hjulen ihop nån gång då och då men inget som störde mig mer än just då när det hände. 
  • Helle

Hej hej!

Butte: vilka fynd. Jättefina. Var är OTT-utförsäljningen i Malmö och vilka tider? Kanske skulle kunna lura dit syster. Skulle vilja ha kalsonger till Philip. Såg du några?
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:20:20 följande:
    kanske kan ringa o prata med nån iallafall.. Undrans var bara? sticker i munnen o händerna så där som att dom somnar du vet..
    Ring absolut nu och åk in om du inte får bra förklaringar till vad som händer. Det är din hälsa som är viktigast här, även om du inte vill vara på sjukhus. Kan du få ordning på det så kan du ju va hemma med barnen alltid sen. Ring NU!
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-11-30 09:04:19 följande:
    jag känner mig lite sådär idag... jag har ju velat fram och tillbaka angående vaccinet, nu har min sambo vaccinerat sig och han vill gääääärna att vi vaccinerar barnen  usch eftersom jag är så velig så får hans vilja nog bestämma...
    Visst är det svårt att bestämma sig. Vi var också väldigt veliga men till sist vaccinerade vi dem ändå. Vi ska också vaccinera oss men det har inte blivit av ännu. 
    God morgon
  • Helle
    Plummy skrev 2009-11-30 09:09:15 följande:
    God morgon i tråden! Jag frågade detta för nå'n vecka sedan, men fick inget svar .. Var kan jag hitta Katvigs vinterkollektion? Tycker den lila/lia ser så fin ut! Finns den i klänning?
    Den kom inte i klänning, men den är jättefin i färgen Finns bara i tröja, body och heldräkt tror jag. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15