Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Tjollabolla skrev 2009-10-19 18:25:20 följande:
Åhhh GUD vilken söt Adrian i bt!!! Jag vill oxå ha bäbis NU! Grattis till Incommunicado! Vad säger Damien om underverket? gick allt bra?Adrian föddes natten till fredag och det blev som sagt akutsnitt, jag kände mig hyfsad redan på lördag o ville hem, men eftersom han är för tidigt född (4 v) så behöll de oss ett par dar. Tur det, för det var mer vila där än hemma, Damien är i en intensiv fas, suck... *dödstrött redan*
trist bara att vi har så taskiga familjer båda två - vi fick knappt hjälp över förlossningsnatten av svärfar, dagen efter ett par timmar bara sedan har maken fått vara hemma och bara tagit med Damien i några stunder, han river sjukhuset tyvärr.
Jo Damien är glad i sin bebis, han "hjälper till" med blöjbyte och håller blöja (står på toa o kikar bredvid) och klappar gärna bebis, man får ha lite koll men låta honom vara med.
Jag riskerar inte ett tredje snitt, men förstår de som gör det - men jag är 37 år, jag är inte 20.
Man vet när det är dags att lägga av...Favvisoutfit är definitivt molos bilbodysuit, han är bedårande i den!

Fast inte ens jag har köpt allt denna säsong..