Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-13 21:00:42 följande:
    Nä, du skämtar ! Det som vi alla har sagt heeela tiden ! Ja, jösses vad det komemr att säljas på T, hur många svansar kan man få på sin stjärna . Men nu mitt dilemma - HUR ska jag nånsin kunna vinna nåt på T nu när jag ska slåss med både dig OCH Incommunicado ???
    ja haha nu blir det dyrt, fast jag kan ju köpa det begagnat av dig och incommunicado sen
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 21:01:44 följande:
    Har sett det Ger mig inte in i den diskutionen LILJAN! Prata med mig innan du säljer, jag tror där finns en del jag vill haaaa Grattis till Pedro!!! SÅ KUL! Visst ville Maia ha en lillebror??
    Maia önskade sig helst en storasyster Men det blir lite knepigt Annars nöjer hon sig med en lillebror
    Haha vad vill du ha? Här finns mycket fint till din lilla tös
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-10-13 21:19:43 följande:
    Liljan, förresten´: Du måste snarast räkna att flickbabykläder du köpt som nu åter ut på T OCH meddela oss antalet. Är det under 50...? Och det senaste kapet har du väl inte ens hunnit få hem . Inte menat nåt elakt, är bara så kul när du varit sååå säker. Ta inte illa upp, det är inte min mening.
    nä jag bara skrattar åt mig själv så det är lugnt Men så farligt mycket är det nog inte, under 50 iaf...det mesta jag köpt är ändå helt ok på en pojk
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 21:21:15 följande:
    Jag vill ha Änglarna från Molo och den fiiina Kik Kid overallen, den vita/rosa med blommor eller vad det är
    hmm vilka änglar från Molo {#lang_emotions_undecided} Kikkid-overallen jag har är i 74 men liten som en 62 typ. Om man jämför med Molos lurvoveraller iaf. Har jacka i 68 också o blommig lurvjacka i 68 Allt blommigt o rosa får väl ryka nu för det går nog sambon aldrig med på tror inte ens han går med på kossorna med rosa kanter
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 21:41:31 följande:
    KOSSORNA MED! HIT HIT!!! Menar dom Cupid eller vad dom heter, men dom har du kanske inte. Har alltid älskat det printet... ja DEN overallen menar jag Men vi kan väl vänta tills efter fredag.. Jag vågar inte köpa innan som vissa andra
    Nä cupid har jag tyvärr inget i till bebis.
    Okej då, ska du på ul igen då alltså? Men vadå, gör väl inget att jag chansade, har en hel del godbitar som jag säkert kan få riktigt bra för
    Men du, tycker nog du ska köra på kik*kidoverallen i 68 som finns på eleraff, den storleken borde bli bäst till din bebis som kommer i februari om hon är normalstor. 74 kanske blir lagon mest till våren o då är den lite för varm...
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 21:58:55 följande:
    Ahh så där finns en? Ja, jag får ju iofs säkert en bamsing denna gången med, men även om Milo vägde 4,5 så var 56 för stort Men kossor kan du kanske hålla tills fredag Ja vi ska ju på ul igen då dom inte fick nån bra bild av hjärtat. Hoppas den lille vill visa upp sig denna gången oxå så man får veta säkert... *nyfiken*
    Jag tror inte jag hinner få upp något på T innan fredag o hinner jag så struntar jag i köp-nu då på det jag tror du vill ha...så hinner du få veta säkert
  • Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 22:02:44 följande:
    Jag tror inte jag hinner få upp något på T innan fredag o hinner jag så struntar jag i köp-nu då på det jag tror du vill ha...så hinner du få veta säkert
    och kossorna o kikkid lägger jag alltså inte upp då....så får du meddela på fredag om du ska ha dom eller inte.

Kan en pojk ha aquaflower???
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-13 22:09:08 följande:
    Näää inte aquaflower på killen.
    Milliz skrev 2009-10-13 22:06:11 följande:
    Jag tycker nog att aquaflower är väldigt girly
    {#lang_emotions_cry} jaha där ryker en del kläder då...
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-13 22:15:57 följande:
    men du.. tycker DU att han kan ha aquaflower så kan han det!!
    hmm jaa med typ jeanshängselbyxor över så kan det väl funka även på en grabb?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15