Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-20 16:03:00 följande:
    OT men herregud vad finns det för sjuka män egentligen HÖGGRAVID liksom!Fy man blir ju mörkrädd...www.aftonbladet.se/nyheter/article6154294.ab
    men fyyy Läste inte ens klart *illamående*
  • Fantastiska Skatt
    Tejja skrev 2009-11-20 16:26:00 följande:
    Antar att de inte har någon större lust att göra provtagnigar på oss, bara för att jag är nyfiken...
    Det är väl iof väldigt sant. Men *funderar* undrar hur de tänkt? Hur ska man veta om man ska/bör vaccinera sig om man inte vet ifall man haft den? Det känns ju inte så spännande direkt att ta den utifall att man inte hade den om man nu tror att man haft den liksom.
  • Fantastiska Skatt

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-20 16:34:45 följande:

Det är väl iof väldigt sant. Men *funderar* undrar hur de tänkt? Hur ska man veta om man ska/bör vaccinera sig om man inte vet ifall man haft den? Det känns ju inte så spännande direkt att ta den utifall att man inte hade den om man nu tror att man haft den liksom.
    Skattmamman något flummig i em. men men
  • Fantastiska Skatt
    LA Woman skrev 2009-11-20 16:39:13 följande:
    Ja jag håller med, det verkar som att enda sättet att veta är genom att ta ett prov. De trodde ju att jag också hade nya influensa då alla symtomen stämde men så var det inte här heller.
    Var det inte det? Skulle precis in på fejjan och kolla hur dte är med dig och flunsan
    Mår du bättre nu?
  • Fantastiska Skatt
    LA Woman skrev 2009-11-20 16:58:38 följande:
    Mår hyfsat bra igen Lite småhostig bara. Nej, det var nåt annat elakt virus tydligen, lite synd för nu när man var bra igen så hade det varit bättre om det varit det så man sluppit sprutan
    ja eller hur!
    Skönt att det är bättre iaf!
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-11-20 17:13:58 följande:
    Godkväll!Nu har vi frossat i pizza och mamman kikar här i lugn och ro med lite juleskum till efterrätt.
    ååå va gôtt det lät! Måste ringa sambon o höra om han fixar mat i detta nu eller om jag ska köpa med mig pizza hem
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-11-20 17:20:29 följande:
    Ja det var mumsigt! Pappan och barnen hade bestämt att äta pizza eftersom jag skulle jobba. Tji fick de, jag är hemma och fick var med.
    haha Tji fick de
    Buttelina skrev 2009-11-20 17:22:56 följande:
    här är med pizza på väg hem snart
    Näe du min karl stå roch lagar mat så det serveras fisk när jag kommer hem ... hörde ni? F I S K (ok jag älskar fisk men anyway) Jag vill ha p i z z a
  • Fantastiska Skatt
    Greksmurfen skrev 2009-11-21 09:03:52 följande:
    gomorn=).. ni som har mej på facebooken skulle ni vilka ge råd om hur detta ser ut på sonen=) har precis klipt han=)www.facebook.com/profile.php&id=6...#/photo.php?pid=3536518&id=696907690maken tycker jag ska ta allt med trimmern.. men ja vill ju ha lite hår kvar på hans skalle juh =S
    Nääe inte allt, sådär är ju jättetufft ju
    lillronya skrev 2009-11-21 10:23:08 följande:
    Hej i tråden!Här verkar det tomt...
    Hej hej
    Hur är det med småtrollen?
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-11-21 11:03:22 följande:
    Hej!HAr varit en hemsk natt med massor av medicinering. Resultatet av det blev en toktoppad unge kl 5 imorse. NU sover han.Resten är det ganska bra med.
    Skönt med sol! Det har inte vi.Å har hon feber igen stackaren.
    Nämen nej Stackars lilla Emilio (och mamman, brukar nästan vara värre för föräldrarna)
    Håller tummarna att det vänder!
    Tejja skrev 2009-11-21 10:45:50 följande:
    Krya på henne!! Att de aldrig kan få förbli friska de små
    Härligt med sol! Här har det allt också letat sig fram ett par strålar, typiskt när man ska hålla sig inne
  • Fantastiska Skatt
    Tejja skrev 2009-11-21 13:20:31 följande:
    Tack det ska jag säga till henne att göra!
    Vi sket i febern och gick iallfall ut i trädgården ett tag. Måste få lite solstrålar på oss, nu när de  äntligen är här.

Kan du inte lägga in en bild i ditt galler på håret, blev så nyfiken! 
    Hmm Håret?? Tror du kanske tänker på ngn annan - eller vad har jag nu gjort?

Det är nog bara bra för dom att komma ut lite! Själv slutar jag snart och ska få ta mig ut - lagom till det försvann de ynka solstrålarna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15