Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-30 23:04:08 följande:
    men dom behövs bara när det är vått ute eller går smuts lätt bort?? grön och leriga marker låter sådär
    Polarns ytterplagg är väldigt tåliga för smuts etc..
    Skaloverallen är perfekt när det är fuktigt,blött,ösregn. Denna nya modellen har även ett avtagbart fleccefoder så den funkar även när det är lite kyligare. Dessutom andas den
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-31 10:08:17 följande:
    Hej i tråden! Har drömt om butte och skaloveraller inatt.
    Hi hi..jag har också drömt om skaloveraller. Det blir en grön har jag därför bestämt om den passar vill säga... Pops skaloveraller är ju stora även om den senaste vi hade var lite mindre i storlek
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-31 10:20:45 följande:
    JAg har också funderat på om 98 blir för stort men det får gå. Hon måste ha en. Var den senaste mindre? När var den ifrån? Våra är ju inte av nyaste sort...
    De ändrade ju modellen på baby för ett tag sedan..Jag vet att Hillas Hilda har en röd i den modellen. Det kommer jag ihåg men inte när overallen kom I våras kanske?
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-12-31 10:22:13 följande:
    Hur stor ska man köpa egentligen? Jag hade ju tänkt mig att 98 måste bli bra, men är de stora i storleken så blir den kanske för stor. Gahhh svårt!
    Ja säg det..Jag hoppas och tror att 98:an ska funka på Max som är 91-92 cm kort för jag vill ha en grööön ju
    Tror dock att en 98:a blir bra till din tös men med tanke på att pops storlekar ibland svänger så prova..
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-31 10:26:39 följande:
    Jaha! Då borde man kanske kunnahitta nån på rea då?
    Japp- stämmer bra Nu är det enkelknäppning men å andra sidan så insåg Pop det bra med att även göra skaloveraller till stora barn!

De ska finnas i butik nu tror jag- jag ska själv spana på lördag
  • Smultronhjärta
    Gott Nytt År alla goa pölsekärringar{#lang_emotions_cheers}
    http://thumbs.dreamstime.com/thumb_295/1217642359U2qGo2.jpg

Nytt år,nya kollektioner,fler salger och mer shopping
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2010-01-01 17:10:08 följande:
    Någon som vet hur eller om man kan laga hål i termobyxor? Försvinner lixom inte poängen med att de är vattenavstötande och allt det där andra tjofräset? Det är ett par av POPs termosar. Hade det släppt något vårnytt från Molo så hade jag minsann tröstshoppat något.
    Enklast är att du tar upp fodret inifrån, sätta en självhäftande nylonlaglapp(jag har köpt våra på Maxi) och dessa sitter bäst om man fäster de från just insidan. Sen kan du pensla skarvarna med liquisole. Sy ihop fodret och så är det klart och håller lika bra som om de vore nya
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2010-01-01 18:48:38 följande:
    Tack! Var köper man liquisole? *Visste jag skulle fråga här för alltid någon som har ett super tips! - bästaste tråden* Maken 'gömmer' sig i garaget och skäms hoppas jag.
    Jag har köpt mitt på Naturkompaniet men det finns på många ställen
    Ser ut såhär:
    www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2010-01-01 18:50:54 följande:
    Verkligen.. det är helt ofattbart det som hänt. Tänker på dem jätteofta! Det är även ett syskon påväg, mamman är höggravid (bf i början av feb) o så har de en son som är 8 år Sorry OT
    Jag har också tänkt mkt på dem-pappan la taket ute i Skärså bland annat...
    Dagen innan jul också- fy vad hemskt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15