Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jes sica skrev 2009-10-20 13:48:10 följande:
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 13:46:34 följande: åh grattis Vi har nästan bestämt oss för att försöka med en trea
    nästan
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-20 13:49:24 följande:
    Kramar om dej jättemycket härifrån.Har inte den erfarneheten men väl annat jobbigt i bagaget. Kramar och vänner är vad man behöver.
    hej vännen, det är inte så att du har lust att ses någon gång i veckan??? Jag kan komma till dig om du har svårt att ta dig
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-20 13:52:14 följande:
    Ses gärna!!Torsdag denna veckan är min enda lediga dag. Japp har som vanligt svårt att ta mej iväg. Bara en bil nu ju....
    Skall kolla upp det Vi kan ju höras imorgon och bestämma nåt
  • nikki2006
    Jes sica skrev 2009-10-20 13:50:43 följande:
    Ja haha jag har gubben skaalltid tänka igenom allt så läänge. Men han verkar ha bestämt sig nu
    Min också Veliga till tusen men min har gått med på en sladdis med om några år. Men jag tycker om 1 år. Vi får väl se vem som vinner. jag vill ju inte vara för gammal heller. Man vill ju kunna leka med dem och inte bara vara gammal och trött. Plus att det alltid är större risk att något går fel ju äldre man är.
    Vad roligt att ni skall ha en till.-)
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 13:52:58 följande:
    Skickar en S T O R K R A M till Smillaoch ettJÄTTEGRATTIS till Thea Ja vi hade nästan bestämt oss med båda våra barn Så när det var plus på stickan var det bara att åka för då var det bestämt på riktigt
    Hur är det med magen på den lilla nu??? Får du sova nåt???
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 13:56:03 följande:
    Jag har fått blombud. Snyft nu gråter jag ännu mer Men världens underbaraste vän har jag.Förlåt att jag skriver så mycket om detta här. Speciellt när det är flera som precis fått bebisar. TACK för att ni finns. Säg till om jag tar för mycket plats i klädtråden!KRAM
    Men sluta nu vännen. Du får prata av dig hur mycket som  helst. Vi är här för dig.{#lang_emotions_heart}Vi tycker om dig och förstår att detta är jobbigt och det är klart att du skall prata hur mycket du vill{#lang_emotions_kiss}LOOOOOVE YOU{#lang_emotions_heart}Och vilken fin vän du har som skickar blommor till dig, jag skickar en med{#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-20 13:58:07 följande:
    Å vad gulligt!Du tar INTE för mycket plats! Tycker jag iaf.Vi är väl många som babblat om både det ena och det andra här.För min del är ni mina vänner och de jag pratar om saker med.Självklart har jag vänner utanför tråden också. Men även mina bästa vänner finns ju här i tråden.
    Får man räkna sig som en av dem{#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 13:59:45 följande:
    Magen knorrar lite ibland men det är ingenting jämfört med Max kolikresa som vi gick igenom för två år sedan så jag klagar inte..Hon är såå snäll mitt lilla troll Sova gör vi dock inte särskilt mycket-hon tycker det är mycket trevligare att umgås, även på natten
    Umgås på natten ja då är ju hon som mammma om jag inte minns helt fel på träffen i våras
    Vad bra att hon mår bättre, har tänkt så på er.{#lang_emotions_kiss}Sniffa lite baby för mig med{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-20 14:01:26 följande:
    Ja det är klart! Nu ska jag köra till frissan med Nikita. Hon fick det i födelsedagspresent. Har aldrig blivit klippt av någon annan än mamman.
    wow stor dag då. Du får lägga in bild sen i bt
  • nikki2006
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 14:01:49 följande:
    Tack till alla Grattis
    {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15