Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-11-05 21:50:37 följande:
    A, hade missat att han var sjuk...
    inte lätt å hinna uppfatta allt mellan raderna=)... inne på 5te dagen med feber nu e den för första gången under 39.. låg på 38,8 nu på kvällen innan han fick ipren/panodil iaf=)

pildi: va kul att maken din tyckte om tröjan=P... annars hade den vatt miiiiiiiiin=P...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

smultron skulle du åka til salgen igen? vem sklle d åka med?
    vill så gärna åka igenom imorn, men vill gärna inte betala hur mkt som hest för å ta mej till malmö/köpenhamn...=S...

• Greksmurfen
    JsN skrev 2009-11-07 11:24:44 följande:
    *undrar om smultron åker imorgon*
    jopp hon ska åka imorn=) tillsammans med 3 andra från gbg=)
  • Greksmurfen

goddagens...

hur här inne med er=)??

hade så velat åka på salgen en runda till men men bätre en gång än ingen gång....

en helt OT fråga men i som har barn på dagis.... max ska börja den 13 nov och jag vet alvarligt talat inte vad han behöver ha i uteklädes väg på dagis.. det är ett ute dagis så de e ju ute mkt....
    brukar ni få hem barnen med mkt fläckar som inte går bort??? vill ju inte ha feta fläkar på fina molosarna nu direkt precis=S...

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-08 19:09:39 följande:
    Greksmurfen: Jag har ett par dinoleggings till dig här hemma
    weeeeeeeeeeeeeeee butte kom ihåg å ge dej dem=)...visst e dem underbara=)
    du e i stan i stort sett varje vardag har ja för mej va??
  • Greksmurfen
    karmasus skrev 2009-11-08 19:11:26 följande:
    har ingen erfarenhet av utedagis men jag kan säga att snäckan kommit hem med fläckar som varit omöjliga att ta bort! (givetvis var det på en fin småfolkströja). Ta kläder till dagis som du kan leva med om de blir fläckiga.
    hmm får nog bli OT kläderna han får ha på dagis då=P... för det mesta...
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-11-08 19:15:00 följande:
    på vårt dagis e dom inte rädda om kläderna.. (vilket man inte ska behöva vara på ett dagis!! ) dom åker rutchkana på blöt sådan, med sand över hela kanan.. o sen ner på gräs, eller ner i sandlådan.. o åker bilar, cyklar, klättrar, kryper, trillar o ja.. blött, snö, blåst, regn... hennes overall har sandfläckar varje dag på rumpan o knäna!! o vantarna e grå ist för röda eller rosa.. så.. ta bra kläderm, men kläder du kan leva med om du får fläck eller hål i dom!!
     men frågan är vad behöver jag ha med tilll han första dagen...overall e ju sjävklart... men mer.. behövs ngt tunnare än overall?, hur e det med regnkläder, stövlar?
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 19:40:15 följande:
    Nu har jag 4 stooora kassar med kläder som ska ut på T men så ska man orka Och så är det avslut ikväll, en del ligger alldeles för lågt vilket också skrämmer mig från att lägga upp mer Vad tror ni om lurvjackor o regnoveraller, 3i1-jackor, vänta med tills vårkanten eller???
    lurvjackor å regnoveraller går n g bra ändå=) jag skulle kuna tänkca mej å köpa det om ja inte redan köpt=)
  • Greksmurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-11-08 19:49:51 följande:
    LJ 2 sitter här och är nyfiken på dina bilder även om jag själv vad med och hjälpte till haha Kan inte sluta titta på mina fina suits...........ska börja samla till salg redan nu En rainbow-overall vågar man lägga den på 1 kr
    det gör man... rainbow går alltid up=) så slipper man betala för mkt i vinstskatt med=P
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2009-11-08 20:31:19 följande:
    vad läskigt
    fyyy va hemskt...stacks bubblis=(....

tjejer ni som har FB å är med i gruppen gå in på eventen molosalgen å lägg upp era salg bilder där=) kul å ha dem samlade=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15