Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-12 09:58:43 följande:
    Ja ja, så klart Har hon nåt ickedanskt i garderoben tro *skojar* Ska jag ta med regnkläder? Eller vi håller oss inne?
    oj hmm det vet jag inte ta med!! klart dom ska få gå ut och leka
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:06:23 följande:
    okej då packar jag med utekläder, det är ju rätt kallt numera. Får användning av mina fina fleece overall till jessie då kankseoch lite regnbyxorÅhhhhh det skall bli så kul. Det är fortfarnade 13.00 som gäller???
    jepp jepp kl 13 imorgon
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-12 10:08:17 följande:
    Skriver på listan: utekläder Precis lite press sådär, tänk om några skulle ha samma ha ha ha
    haha
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:06:23 följande:
    okej då packar jag med utekläder, det är ju rätt kallt numera. Får användning av mina fina fleece overall till jessie då kankseoch lite regnbyxorÅhhhhh det skall bli så kul. Det är fortfarnade 13.00 som gäller???
    åhh lillebror ska ha småfolk lurvoverallen och är det blött så åker katvig regnoverallen på över
  • Buttelina

ni får ta med stora plånboken också tjejer tänk om ni hittar nått i min gaderob

• Buttelina
    högbergarna skrev 2009-10-12 10:14:19 följande:
    God morgon!Idag är det dagisfotografering. Knuten har på sig molos regnbåge o NS ljusa jeans. Färgglatt o fint. Tycker den e så snygg o gör sig så bra på bild!Lilla Helsingborg har svarat nu o de har inte den tröjan jag e ute efter! :(Nåja... bara att leta vidare!
    vilken tröja letar du efter?
  • Buttelina

jag har kommit fram till en sak!!! ALLA suitsen ska rensas ut {#lang_emotions_cry} ska behålla en eller max 2 {#lang_emotions_cry} fyy vad hemskt

• Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:16:24 följande:
    Jag tänkte molo overallen i fleece med lipstick vantarna på och regnbyxor ida-t eller katvig regnställ Nikki får nog nova star jackan eller fleecejacka molo med softshell över eller småfolk rosa lurv jacka med äpplet Kläder blir en överraskning hi hi. Vi har goda päron på vårt träd, vill ni smaka???Jag kan ta med
    jaa ta med päron!! jag kommer ha morotstavar och gurkstavar med dipp måste tänka på fläsket så det blir inte så mycket kakor {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    högbergarna skrev 2009-10-12 10:17:07 följande:
    En ESL i stl 98 i grönt, blått o turkost å med fyra knappar fram. Tror det e 4 knappar... Den e så himla fruktansvärt snygg i färgerna!!
    ahha ja nä den har jag inte sett i strl 98 tyvärr
    melizza skrev 2009-10-12 10:17:57 följande:
    ååå den skulle jag vilja dyka i och hitta massa tror jag
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:20:51 följande:
    sluta frestasJag har första tjing på suits bara så du vet
    Everlonn skrev 2009-10-12 10:20:12 följande:
     Bus behöver suits...
    {#lang_emotions_dreamer} får se om jag kan slita mig kossorna och turkosa med stars mååste jag nog behålla
    högbergarna skrev 2009-10-12 10:20:27 följande:
    Nää jag vet... Suck! Jag va för sent ute...Nu måste jag gå o hämta Knuten! Hoppas fotograferingen gick bra!
    håller tummarna att det gick super
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-12 10:21:53 följande:
    Ja men då gör jag det.-) Nu måste jag sticka för jag skall åka till mamma nu.Hej då ses imorgon och butte om det är något så har du mitt mobilnr va???
    inboxa det igen. min mobbe har en trevlig ovana att radera telelistan {#lang_emotions_undecided}
    melizza skrev 2009-10-12 10:22:24 följande:
    jag kan ju gå på salg hos dig tänk vad fattig jag skulle blivit men du j-igt rik
    haha bara kom du
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15