Inlägg från: Pepper79 |Visa alla inlägg
  • Pepper79

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ÖNadja skrev 2009-11-25 20:43:57 följande:
    Har också tänkt den tanken. Men just nu har vi redan 3 vagnar och jag ääälskar min emmaljunga scooter! =) Så de känns som att vi kommer att klara oss utan en till sittvagn. =) Då hamnar ja i en helt annan prisklass. Har provkört en teutonia, ååhh vilken vagn. Men de som va riktigt dåligt är att de är dubbelsuflett som dessutom är så låg att den redan tar i sonens huvud..
    Beg finns nog i hysade prisklasser på blocket har jag sett
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pepper79

Butte: Så söta Isabel och katten är tillsammans {#lang_emotions_flower}

• Pepper79

Men ååhh var tvungen att surfa in och kolla Molo nyheterna....såå fina. Älskade tröjan med kaniner och fjärilar {#lang_emotions_heart}

• Pepper79

Hej!!!

Sitter och dreglar över alla nya fina molo som dyker upp överallt nu. Blir ju dyrt det här tror jag. Såå mycket fint!!!

Shoppade lite ot på Kappahl idag, de två lurvarna som söta kråkan hade köpt. Tokfina var de och billiga med 25% ju

• Pepper79

Hej tjejer!

Lite ot men vad har ni köpt för stl på mailingbags? Orkar inte hålla på med tejp och sånt längre så ska nu införskaffa mailingbags.

• Pepper79
    Greksmurfen skrev 2009-11-30 09:39:52 följande:
    go morgon tjejer =)hur står det till här inne??GAh galna lilla Hilla Grattade mej för bebben på FB.... raderade inlgget fort..=P... hoppas nu på att ingen hann läsa det.......ser ngn det på FB så är det ju kört.. hahapepper: borde med skaffa mailingbags.. e rätt traligt å tejpa igen kassar hahaha...
    Ja det tar ju sån himla tid. En massa extra jobb ju. Går väl an om man bara har ett par auktioner, men nu orkar jag inte med det mer.

Så mailingbags måste införskaffas innan autionerna går ut.

Har inte sett Hilla på fl på länge....
  • Pepper79
    Theina skrev 2009-11-30 09:41:05 följande:
    jag köpte mina på tradera, ca 3 kronor styck á 50 påsar tror jag.. skitbra!
    Men vilken stl har du då köpt? räcker typ 170x230 för kläder i stl 80-92? Sen finns det ju någon lite större också...
  • Pepper79
    Theina skrev 2009-11-30 09:50:20 följande:
    Ja det räcker tror jag..  jag köpte på tok för stora, minns ej måttet, men det får plats typ en liten overall i dom.. så det känns ju lite onödigt när man ska skicka iväg en liten body i 74a
    Då kör jag på den stl. Tack för hjälpen
  • Pepper79
    Buttelina skrev 2009-11-30 10:39:24 följande:
    vad har du köpt?? jag tänkte ha barnen hemma 10 dagar efter de vaccinerats i så fall, inte träffa så mycket folk... var du på ott i helgen?
    Heeeej!

Var där i fredags eftermiddag. Köpte en rosa-vit randig katvig luvtröja, en idat tröja till mig och lite småjox från idat. Höll länge i en badges klänning med luva, men la ifrån mig den då 116 känns ljusår bort. Men den var riktigt snygg.

Bara att inse att man är lite emellan stl som finns på ott. Mycket till små och till lite större. Då kan man ju göra riktiga fynd...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15