Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-23 12:32:11 följande:
    haha, sitter här och är lite smått imponerade av era respektive Jag tycker ju sambon är ganska duktig som i alla fall vet vilken storlek barnen har i kläder, att han skulle kunna namnge ett märke finns inte i vår värld
    Min man kan de flesta märkena, mot sin vilja. Han gillar inte att kläderna är så dyra, men accepterar dem eftersom jag gillar det och för att vi får illbaka mkt på Tradera, så även han rekomenderar dyrt till andra. Han har lärt sig hur jag vill kombinera kläder, åtminstone "safe bets" dvs molotröja med stjärnärm får matchande stjärnbyxa el samma färg enfärgat t ex. Annars tar han jeans och valfri tröja, det går alltid hem.

Katvig är han inte impad av, han tycker det är trams att ha enkla randiga och "ringar" som någon "dåre" kallar mode genom att enbart byta färg på Han hånar dem och säger typ: "Jag fick en bra idé! Vi tar LILA i år!" "Nej, vad sägs om  - bruuunt???"   Han har rätt egentligen...
    {#lang_emotions_foot_in_mouth}
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 15:48:13 följande:
    incomm: Söt adrian i bt. Tigrarna är ju bara sååå fina!
    Tack! {#lang_emotions_kiss} Javisst är tigrar fint? Älskar bodysuitsen på honom, de är så fina i färgerna och stlk 50 är precis lagom.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-23 11:37:29 följande:
    Tillägger att även jag skippade den till sonen pga rynket...
    jag har pippitröjan med rynk, såg det inte först och maken gillar tröjan så den fick stanna. Men Damien ser lite tjejig ut alltså.
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:14:56 följande:
    Fina Va sööööt han e er lilla Adrian   *gosboll*
    {#lang_emotions_kiss} tack!

ser att ni fått en gosboll själva!
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-10-25 22:07:32 följande:
    Är det stiligt nog med grå NS, vit eBBe-tröja och väst?Eller är det bättre med skjorta och "riktiga" jeans?
    det beror på sammanhanget tycker jag. Personligen är jag ingne stor fan av skjorta och slips egentligen MEN det kan vbara himla läckert ändå. Ibland klär jag upp Damien i Molo men det är inga riktiga "finkläder" känns det som.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-10-25 22:06:23 följande:
    Kan han inte ha grå NS då?
    de nya bruna är fina!
  • Damien och Adrian

glömde:

fick present idag av min svåger och hans fru, hon köper en del Molo efter att jag har invigt henne i danska världen, och nu hade de köpt dominobody + byxa stlk 68 till Adrian.
    Jättefint, jag ahr faktiskt inte köpt dem, kul att hon råkade pricka in något jag inte köpt!

• Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-10-25 22:12:30 följande:
    JA men inte till svartgrå väst
    hihi, nej!{#lang_emotions_foot_in_mouth}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15