RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 13:10:06 följande:
Go dagens!Kikar in medans barnen pysslar lite pumpor o spöken jack säljaren ger inte upp, fick mail i morse att jag var elak, riktigt elak Va fasiken har JAG gjort??? Jag skrev följande till henne som svar :Du va INTE tydlig och INTE ärlig!! Den såg INTE bra ut då det var HÅL i den!! Självfallet känner vi oss blåsta ska det vara så svårt att förstå????? Sen va det inte din dotter som sålde jackan det var DU som mötte upp, DU som hade mailkontakt med mig, DU som tog emot pengarna, ta ditt jäkla ansvar människa!! Sen kan du tycka jag är hur elak som helst, men rätt ska vara rätt!! Du borde ta tillbaka jackan omgående och be om ursäkt, men det verkar du inte förstå alls. Ärlighet och hederlighet verkar inte ingå i dig!! du säger att JAG är elak?? Herre min skapare vilket folk det finns!!Jag har nu fått tillbaka 300.- och nu tänker jag inte svara människan mer!! Hon måste ha nåt allvarligt knas i knoppen så e de bara!
Jag var med om en liknande historia. Fast då handlade det inte om så mycket pengar. Men irriterande var det ändå. Fast då var inte plagget trasigt men fläckigt (det skulle ha varit i nyskick). Säljaren vägrade ta tillbaka plagget, och tyvärr fick jag ett hämndomdöme. Mitt hittills ända neg. omdöme. Jag blir fortfarande arg då jag tänker på det, då jag inte hade gjort något fel. Jag blev också anklagad fölr att vara elak och hota