Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

saturnina skrev 2009-10-15 08:22:32 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 08:11:18 följande: Ja, de har ändrat priserna. Jag tror det är 7% provision nu på mindre summor. Fast man behöver inte betala för extrabilder. Inte för att det kompenserar - extrabilder kunde man ju lägga in gratis ändå på auktionbild...
    Jag tycker det är hutlöst dyrt!!! Säljer man 10 plagg för 149.- st så är det 110 spänn dom ska ha {#lang_emotions_undecided}
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 08:23:58 följande:
    God morgon!Ja Tradera har höjt sina avgifter Massevis och allt för att man ska hålla utropen på 1kr-nog för att man får alla bilder gratis men fakturan blir ju smått rädd för när den kommer
    Ska fasiken protestera!!! {#lang_emotions_yell}  Dom tar ju massor av det man får in ju!! Vi som säljer mycket får ju hemska räkningar
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-15 08:31:18 följande:
    Ja jag tror att de har det.Det ska jag göra.
    Ska kolla upp det!! Borde ju bli billigare än 10-15 kr per plagg ändå...

*surar på Tradera*

Nu kommer grannens badrumsbyggare o jag tar emot dom i morronrocken
  • RååSa BuBBlan

Go dagens

SmillaMilla skrev 2009-10-15 13:25:07 följande:
    Hej hej!Tillbaks från liten shopping runda. Blev inte så mycket danskt. Bara ett småfolk kanin linne till 70%. Men så hade Kappahl fina velour plagg. En rosa velour kjol i molo kopia. Före endast 9 e. Och jättefina velourbyxor i turkos. Ett litet tips bara. Men nu skall jag nog förlänga mitt plus så att jag också kan lägga in lite bilder i bt igen
    Va åxå och spanade på Kappahl faktiskt... Kjolarna va kanonfina och snacka om Molo copy   Köpte inget dock utan gick nöjt hem med mitt lurv paket {#lang_emotions_sunny} Nu är hallen härligt lurvig igen!!

Käkat lunch för en halvtimme sen och jag är alldeles yr i hövvet... Va sjutton blir de så för? Allt bara snurrar...
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-10-15 13:36:13 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:33:45 följande: Jag har Kappahl-förbud just nu. Allt coolt jag handlat där har förvandlats till mos i tvätten. Så himla dålig kvalitet. Sabla snygga velourisar dock!
    Har inte heller nå vidare bra erfarenhet av dem {#lang_emotions_undecided} Men velouren verkar riktigt mysig faktiskt
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 13:36:22 följande:
    Ja kappahl är kanske inte min favorit butik direkt. Tycker de har ganska fula kläder. Men så hittar man några guld korn i bland. Vi har ju tyvärr typ bara den att handla i här på Åland. Ja du varför blir det så? Vad åt du? Mycket socker i maten?
    Å lite fint har dom ibland tycker jag

Åt makaroner o köttbullar bara och hel världen snurrar... Va tvunge att hålla mig i köksbänken när jag diskade {#lang_emotions_undecided} Nu sitter jag dock, men de snurrar på.. Kan man bli yrslig av sockrig mat?
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-10-15 13:37:40 följande:
    Linnea hade Miffy-leggingsen blektes i första tvätten och själva gostyget på Miffy på tunikan började försvinna efter andra. Jag är lite sur på Kappahl.
    Å de låter ju inge vidare skoj {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-10-15 13:41:23 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:37:23 följande: nej, man vet ju aldrig, det kan ju ändra sig. Jag har köpt en hel del strumpbyxor på både Kappahl och HM och vilken skillnad. HM är suveräna jämförelsevis med Kappahl som noppar och går sönder. Gustav har mörkblå starskallingar som .. hm... ja, mörkblå är de inte längre i alla fall. Sen köpte jag löshårsfläta förra veckan som är som ett diadem - för barn, supergulligt. Själva flätan började lösas upp innan jag ens hade satt det i Olivias hår.Nä, det är ett under att de har kunder faktiskt.
    Förstå du inte har dom som favvisar öh *trist*
  • RååSa BuBBlan

Kikar in en snabbis mitt i matlagningen

Kikade in hos Ängeln och det verkar som hon fått en liten tös nn gång i natt  {#lang_emotions_sunny}

Man har ju oroat ihjäl sig!!!

*återgår till middagen*

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-15 17:09:47 följande:
    har fått sms från ängeln, hon hade tydligen skickat innan som inte kommit fram men nuu så en liiiiten meja 2365gr och 43cm  båda mamma och dotter mår bra och de är förmodligen hemma om tre dagar
    Åååååååå vilken liiiiiten bebis {#lang_emotions_heart}

Va skönt att allt gått bra och att dom får komma hem så snart {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15