Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-20 14:04:02 följande:
    Ja mina barn borde bli lika sällskapssjuka som jag Att tjata är nog det jag är bäst på-fråga maken,han säger att han har sår i öronen Tack för omtanken
    Det säger min med hi hi. Jag försöker påpeka att han snackar ganska bra han med men det håller han inte alls med om hi hi.
    ÅHhhhhhh jag är så baby sugen{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006

Nu får jag nog gå och göra wåfflor till ungarna kram kram

• nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 14:17:46 följande:
    Jag känner mej inte gammal och trött än om jag är äldre. Jag älskar att få rå om min gosse och skulle inte vilja ändra på något.Men visst kan jag förstå ditt tänk fast jag håller inte med:)
    Åhhh förlåt det var absolut inte meningen att trampa dig på tårna{#lang_emotions_embarassed}
    Vi tycker olika helt enkelt och jag tycker inte att du är gammal. Jag känner bara att för egen del så vill jag inte vänta för länge men den sista. Tycker det är kul om de inte har för många år emellan. Jag samlar gärna småbarnsåren efter varann om du förstår hur jag menar.
    Inte alls meningen att såra dig eller så, det hoppas jag att du vet{#lang_emotions_kiss}Alla får ju göra som de vill.
  • nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 14:51:42 följande:
    Jodå jag förstod, annars hade jag inte satt glad gubbe:) Jag körde ju också tätt mellan mina tre andra barn och sedan skulle jag inte ha fler men jag älskar mitt val att Milo finns...gud vad jag älskar den ungen!!Jag tröstade mej med att beställa hos BoR midiaple mörkblå tröja och mörklila bodysuit....se nu vad du ställde till med hihih
    Vad bra pustar ut lite, gillar ju dig och var lite rädd att du tagit illa upp. Inte skrämmas sådär"fy på dig ".
    jasså ja jag funderade också på att beställa därifrån men velar lite för jag har lite mer jag hellre vill ha från katvig kollektionen och kanske bättre att beställa allt från samma butik, funderar{#lang_emotions_undecided}Vilken stl snodde du
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 14:59:11 följande:
    Tack,ja det fick mig verkligen att fundera. Jag är nog inte klar med mitt barnafödande, hur illa jag än mår under mina graviditeter, så skall jag aldrig mer säga att jag inte vill ha fler barn. För nu vet jag att långt där inne finns en enorm längtan efter fler.
    Jag kommer nog alltid längta efter fler barn. Jag vet inte varför, det är som att man inte kan få nog. Är nog något med oss kvinnor. Vi har babysar på huvet
    Jag hade kunnat skaffa 10 st men min man hade nog inte blivit så glad då och tänk er vilket shoppingkonto det hade bivit, typ 50000kr i månaden hi hi
  • nikki2006
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 14:54:44 följande:
    Tack Jag måste vara sjuk, sitter redan och spanar bebiskläder på Tradera Blir kul med MOLO salgen denna gång, massa smått i massor av gamla print Åhhhh vad jag längtar
    Ja och i de stl kan man ju verkligen fynda på t och på salgen. Önskar att jag väntade smått men det är klart det hade ju varit farligt med hi hi
  • nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 15:03:41 följande:
    Idag fick jag hem ett regnställ från Småfolk, vitt med gröna äpplen(från T) och så köpte jag småfolk äpplegummistövlar med lågt skaft och brun äppelmössa till:) Såååå in i norden snyggt!!
    dreggel dreggel{#lang_emotions_tongue_out}Själv fick jag hem katvig midi apple rosa regnbyxor idag, blir supersnyggt med lipstick overallen i fleece eller hummeljackan{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 15:07:38 följande:
    Jag tog 92 på båda för 86 är precis på Milo(tjockisen) Jag kom upp i fraktfritt för jag skulle ha en molomössa till regnbågsoverallen och sedan hade jag 75 kr tillgodo också:) Så jag kom på en bra summa:)
    Vilken bra rabatt det blev för dig då och du fick väl 25% med???
    Jag funderar på 92 eller 98. Har båda hemma och det är inte jätte stor skillnad så kankse lika bra att satsa på 98 då{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 15:12:37 följande:
    Ahhh det låter riktigt snyggt!!! När känner man att man har fått nog...den känslan finns kanske hos mej typ en dag
    Ja det är det som är det jobbiga och svåra. Man blir ju sugen på shopping varje dag ju. Tycker faktiskt att ju mer jag shoppar ju mer sugen blir jag. Som värsta drogen
  • nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 15:14:47 följande:
    Japp 25% på det, annars hade jag nog inte tagit det idag. Men 92 är 40 kr billigare och skiljer det inte mycket så har du ju ändå sålt det innan det är för smått..hehe för visst är det så:)
    Sluta frestas nu din buse{#lang_emotions_djavulsk}Jag skulle ju vänta lite med att beställa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15