Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:11:40 följande:
    Hej på er. Finns det någon med erfarenhet av småfolks stickade vantar/mössor??? Vann dessa idag och undrar om någon vet om de är små eller stora i storleken???Med det priset var jag tvungen att chansa www.tradera.com/Sot-mossa-med-tillhorande-van...
    små i strl har jag hört
    MammatillO skrev 2009-10-12 18:15:17 följande:
    Hmm är det normalt att en bodysuit spricker vid knapparna vid 2 dagars användning? inget våld har brukats .har reklamerat men butiksägarinnan sa att hon inte trodde det skulle godkännas .
    SKITSNACK!! det ska reklameras!! vilken butik var det?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

mammastök: underbara gubben med barn som låg och sov på soffan såå härlig bild!

• Buttelina
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:35:59 följande:
    Hon trodde som sagt inte att reklamationen skulle ens gå igenom , jag blir galen !!!Zvartaliljan skrev 2009-10-12 22:33:25 följande:
    vilken butik var det?
  • Buttelina
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:41:17 följande:
    Askos /Baby o barn i min grannkommun.
    ahh ok! du har rätten på din sida!! stå på dig!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-12 22:48:33 följande:
    Butte: Vet du om den gamla grå lurvoverallen är mindre än de från nu i höst?
    ingen aning tyvärr
  • Buttelina
    molnen skrev 2009-10-12 23:04:53 följande:
    Kommer inte in på busloppan ,fungerar den sidan för er?
    jepp
  • Buttelina

åh ser att fler är trötta här... jag har varit uppe typ halva natten pga en helt GALET kelsjuk katt. han har spunnit (heter det så ) hela natten och stångat mig i huvudet. till slut fick vi stänga dörren till sovrummet och då blev det lugnare, men när mange gick upp runt 6 så började jam maskinen...

dessutom ringde telefonen 3 ggr inatt runt 4.30, det var en släkting till mange som ringde fel {#lang_emotions_surprised} 3GGR

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-13 08:09:39 följande:
    Godmorgon flickor.Har precis lämnat skrutten på dagis. Idag ska jag på tillväxt ul igen, får väl hoppas att pyret växt lite sen sist.Såhär ser det ut hos oss i Småland idag, gissa om Liam var överlycklig när han vaknade och såg snöööööööö
    åhh men myyys!!! vad har du köpt för overall till liam nu då
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-13 08:11:44 följande:
    Tröööött Men jag hinner hälla i mig lite mer kaffe för jag tror Liljan försov sig lite
    haha bra jag ska lämna barnen på dagis snart och sen ska jag hem och städa lite. hittar ni nån dammråtta när ni kommer hit så låtsas som att ni inte ser den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15