-
blir kanon ... har babysång imorn på TC centrum=).. maken min jobbar ju på universitet.. jobbar på IT =) har hand om mail kontona bla =) tar å promenrar å möter up dej då=) kan du inboxa dit nr=) så kommer ja strax innan 13 om det går bra=) typ utanför huvudbyggnaden eller ngt=)Busbellan skrev 2009-11-08 22:31:49 följande:Läser till förskollärare, kommer göra min praktik hemma i Ljungby på ett dagis här. Jag är i skolan mån, tis och torsdag denna veckan. Har alltid lunch mellan 12-13 i alla fall. Om det funkar för dig får du gärna komma till universitet nånstans och möta upp mig. Har sällan bil med mig eftersom vi är 5 stycken som turas om att köra -
Yes du har så rättBusbellan skrev 2009-11-08 22:39:00 följande:Inboxar mitt nummer hmm huvudbyggnaden, vilken räknas som det? Är inte så inne i univeristetsvärlden än Är det där som info ligger?
. de stora pelarna utanför som alltid en massa klad på=)
-
HAHA jo då ses vi imorn=)Busbellan skrev 2009-11-08 22:44:16 följande:Då ses vi där imorgon, var tvungen att gå in på din sida och se hur du ser ut, så jag känner igen dig imorgon -
goddag goddag i tråden=).. nu har ja fått mna fina dinoleggings i handen =P... lägfer upp en bild på dem snart=)
liljan : jobbigt=S.. hade ju järnbrist med?? eller var det bara att hb dalat?. tycker de borde tagit prov på det med...det är ju järnförrådet som man bör ha bra på med för aannars finns ju risk att hb dalar mer =S..¨¨
själv så har jag järnbrist nu å försöker pytsa på med järntab för att få upp den inför en kommande graviditet..... tar ju nga månader å få upp värdena å som sagt en bebis TAR ALLTID vad den behöver
...
-
hahaha...nikki2006 skrev 2009-11-09 14:15:43 följande:Vad är det för skummisar på T Nu hade jag en som hörde av sig om ett objekt. Hon skrev- jag är beredd att köpa den av dig direkt. MEN HALÅÅÅÅÅÅÅ Det fanns köp nu. Så ajg svarade att det var bara att trycka på köp nu knappen .-D hon trodde nog att hon skulle få köpa den för utropspris direkt. GLÖM DET säger jag hi hi
jo k´har med haft personer som vill köpa grejern trots att folk redan börjat buda etc.... finns konstiga människor...
-
Nikki : fyyy lägga ut en pistolträöja såå=S......nu hann ju ngn buda =S vill ju ha en till maxen =(.....nga fler i bagaget

-
liljan: va bra att du får komma in=)...hoppas det löser sig nu=)..
ja det här med hb är rätt märligt.. det som är uppspalta som lägsta nivå är det som de gjort utifrån ett medeltal av befolkningens hb=)...
alla e olika vissa ligger på hb lågt utan för den skull ha brist eller märka av det.
Andra som jag ligger högt ligger på 150 i vanliga fall så när jag gick ner till 105 när min celiaki uppdagades så är jag rätt påverkad av det.
smilla: brukar du ligga på 117? eller e det bara nu?
-
jo tycker verkligen du måste pigna upp dej.. men du me´´be dem kolla järnvärdet med då vet dem ju om det med e påverkat....Zvartaliljan skrev 2009-11-09 15:27:08 följande:Vad är florexin? Jag har duroferon men tror inte de hjälper...blutsaft försöker jag också få i mig. Jag äter mycket kött o bönor o frukt o annat som ska hjälpa men grunden är väl min tarmsjukdom som gör det svårt. Det är ju vanligt att man har b12-brist när man har Chrohns och b12 o järn hör ju ihop. B12-sprutor får jag var tredje till varje månad. Brukar känna mig mycket piggare efter en sån spruta. Nu var det en månad sen så jag ska ta med mig dom o se till så jag får en sån ikväll också...o hoppas på en järnspruta också. Visst kan jag väl testa de där brustabletterna som min bm rekommenderade, men först måste jag väl få upp värdet så jag iaf pallar att stå på benen... -
Nu har maxen på sig sina fina dinoleggings=) ...stoora just nu både i midja på låren å i längden... men han växer väll i dem till slut.. är mer som byxa nu än tights =)
-
gokväller=)....
ngn som vet vart ja kan få tag på ett par byxor/leggins med ljusare blå botten med mörkare blå prickar på www.familjeliv.se/hem/greksmurfen/gallery/phpiucuto.jpg som är som armarna på lammtröjan??!.. såg att nikki hade en ute med det vat ju stl 110.. en aningen stooooooooor för maxen =P