Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-14 22:21:13 följande:
    du gumman!! du måste ju köpa en grön kik kid suit och småfolk body från smavi.se !!! blir typ 250kr för båda inkl frakt!! POJKIGT och fiint
    nja, bodyn är den gröna kortärmade du menar va? Jättefin men 74 i småfolk känns lååångt bort...det hade Maia när hon var 1 O kik-kid har jag redan den fina gröna frottésuiten, men tack ändå för tipset :-P
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-14 22:51:44 följande:
    det var vattnet, värkarna har startat och troligen blir det bebis inatt
    men stoppar de inte värkarna då??? {#lang_emotions_surprised} uscha...hoppas de slipper neo!!
  • Zvartaliljan
    Jes sica skrev 2009-10-15 09:39:22 följande:
    Jaha oj!! Då lär de ju hamna på neo igen som man alltid gör det innan v 36 tråkigt. men spänannde ändå med bebis
    Hon är i v.35+6 igår så hon kanske slipper neo *hoppas*
    Maia föddes i v.35+4 o enda anledningen till att hon fick läggas in på neo i två veckor var gulsot och hög sänka. Annars var hon liksom fullt utvecklad, kunde andas bra o.s.v så vi får hålla tummarna bara att ängelns bebis slipper neo för det blir superjobbigt med Liam hemma!
  • Zvartaliljan
    Jes sica skrev 2009-10-15 10:19:31 följande:
    Åh vad jag är avis på alla gravida. Vill oxå såå gärna ha en liten till. Vet inte bara om jag orkar spy i fem månader
    sambon sa igår att han vill ha den tredje direkt...jag stod bara o gapade o tänkte på helvetet jag gått igenom just nu o föreställde mig det när jag har en 4-åring och en nyfödd.....NEEEEEEEEEEEEEJJJ!!! Men känner jag mig själv rätt så lär jag väl vara lättövertalad där o bebisjuk igen så fort den lilla blivit några månader...
  • Zvartaliljan
    Jes sica skrev 2009-10-15 10:25:56 följande:
    Ja jag är ååå bebissugen, det är klart det är värt det att må piss men tycker synd om Linnea och Kevin om jag ska ligga orkeslös i flera månader. Samtisigt så skulle det passa in så bra med en bebis nu.
    Ja jag har så dåligt samvete för Maia...hon är på dagis hela dagarna medans jag ligger här...känns inte alls bra Men jag börjar må bättre nu iaf...illamåendet är nästan helt borta (om jag inte äter för mycket ).
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 11:43:15 följande:
    Skam den som ger sig och tur att jag inte är "telefonrädd" - jag har nog ringt närmare 35 stycken butiker i södra Sverige(och lite Hälsingland) nu Max blev ju helt såld på kompisens FP grej www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail... Han kanske är lite för stor men jag har ju Lova på tur
    men du...vad har vi sagt om att fråga i tråden först här står det i förrådet nu ju
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:44:25 följande:
    Nä mste lägga mig ner en stund här tror jag.. cu..
    Nämen Anna, är lillebror redan på g eller Låter ju så
    Annars vet jag inte vad det är...stress?? Eller snarare det faktum att du för första gången på flera veckor kan pusta ut...då brukar allt välla över en för man har tid att känna efter o så mår man skit för när man stressat som du gjort dessa veckorna så kan man inte må bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15