Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Incommunicado skrev 2009-10-13 21:31:36 följande:
    Japp- stl 92 men de flyttar inte
    Nu måste jag förklara hur jag tänker i den andra tråden
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Emeli Johanna skrev 2009-10-13 21:53:59 följande:
    Hon kanske kan se till att vinna den bara för att få bränna den på bål så kanske, kanske hon finner lite ro??
    He he- alltså denna människa Jag skiter fullständigt i vad hon anser om pistolprint däremot stör jag mig rejält på att hon som i Å R har krigat om hur fult Molo är och att HM minsann är bra grejer nu tycker det är fint{#lang_emotions_undecided} Jaha- det är nästan så att jag är sugen på att dra upp bodysuit vs pyjamas igen eller vad som är lämpliga dagiskläder
  • Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2009-10-13 22:11:31 följande:
    Gör det!
    Näe jag orkar inte Det blir bara kaos
    ChokladMoshin skrev 2009-10-13 22:17:28 följande:
    Ooooh, vilken galen människa som inte gillar pistol printet. Har ju letat i evigheter efter det..... Förresten, har pistol printet funntis på t-shirt i stl. upp till 128?
    Alltså- pistolerna är ju väldigt mycket så..Antingen gillar man eller så gillar man inte Men att för den sakens skull dra igång "hållmedmig" trådar känns väldigt typiskt för det där kaoset
  • Smultronhjärta
    zingo74 skrev 2009-10-14 13:34:00 följande:
    Oj, här händer det grejer!! Låter spännande och hoppas liten kan stanna ett tag till i magen!! Undrar om någon har bra tips på overall, gärna i fleece fast med bomullsfoder i? Hade ju siktat in mig på Molos fleece , men känns som att utan foder kanske inte så varmt ändå??
    Småfolk
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:37:18 följande:
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan. Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    Åhhh vad spännande och att det är samma dag känns nästan lite spooky{#lang_emotions_ghost}
    Stort Lycka Till{#lang_emotions_heart} Vart åker ni-vmo eller jkpg?
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-10-14 14:03:25 följande:
    I väntan kanske någon kan tipsa mig om overall till min femåring (hon har ny jacka & byxa, men byxan åker bara ner). Helst rosa. Vi har kommit på att hon vill ha samma som lillasyster, nämligen crazy salmon, men den hittar jag ingenstans i stora storlekar. Var hittar jag en rosa bra overall? Alt rosa byxor med hängslen. Desperat...
    Vilken storlek söker du så kan jag hjälpa dig leta
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-10-14 14:07:27 följande:
    Undra om det inte är Jönköping som gäller om det satt igång så pass tidigt. När Ella föddes i värnamo så skickades vi genast vidare till Jönköping om det var något problem
    Jo jag kom på det precis när jag postat inlägget..så jag tror som du
  • Smultronhjärta
    Milliz skrev 2009-10-14 14:14:24 följande:
    Har de 25%? Någon kod och på vad gäller det?
    Höstfynda !!!

25% rabatt på ALLT !  (förutom Nova Star i webshopen)

Detta erbjudande gäller tom 20/10 och kan ej kombineras med Rean eller Veckans varor.

Använd koden : höstfynda

,så dras rabatten automatiskt.

Skynda fynda!!!!

Ha det gott

Mvh Micke o Malin

WWW.BUSOCHRACKARTYG.COM
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-10-14 14:13:19 följande:
    Sötnos du är. 116 eller 122.
    Crazyoverallen hittar jag ingen..men Didriksson har ju en riktigt rosa i år och så har pop en fin rosa också
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-10-14 14:19:06 följande:
    Crazyoverallen hittar jag ingen..men Didriksson har ju en riktigt rosa i år och så har pop en fin rosa också
    Denna ser också fin ut
    www.minpluddevutt.se/&cat_id=28
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15