• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • RååSa BuBBlan
    trunken81 skrev 2009-10-11 20:22:54 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:18:36 följande: Tycker så synd om er. Hoppas verkligen att ni inte ska behöva gå igenom en lång och jobbig process även om det ser mörkt ut nu...vilka svin det finns!!!!!!
    Tack snälla!  Det MÅSTE lösa sig!!! Ja fy F A N vilka svin de finns alltså!!
    Olivers Mamma skrev 2009-10-11 20:23:14 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:18:36 följande: usch o fy, jag läste om ett sånt fall i rättskunskapen. Hoppas verkligen att ni får löst det. de som tagit lånet har ju som jag förstår det inte haft rätt att göra det. hoppas verkligen de får fängelse dock hjälper ju inte det er i den sits ni äri nu. skulle kfm knacka på dörren får ni ju bestrida er gula o blåa....
    Ja jag lovar vi kommer kriga tills vi dör om de här!!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tejja

Men hallå, hur mycket får man egentligen slinta på tangenterna? Högerhanden jobbar på snabbare än vänsterhandens fingrar och lyckas slinka in med fingernedsättningarna aningens snabbare och då kastas bokstäverna om!

• solouniko

Hej! Hemma igen från en liten weekend i Umeå, var förbi Lilla Mirakel men usch vad besviken jag blev. Inget av rean på webben fanns i butiken, allt var kaos och hullerombuller. De hade dock massor av kläder från i våras och från förra hösten, men det var på ordinarie pris. Då blir jag lite anti {#lang_emotions_djavulsk} Skönt att vara hemma iallafall!

Bubblan - Hej! Det var inte igår. Usch vad hemskt med lägenheten, hoppas det löser sig snart! Ring Sverker på plus

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-10-11 20:24:51 följande:
    Tjena tjejjen! Allt väl? Jag dödar trådar i vanlig ordning.
    Tjena! Här är allt väl. Jag är också en rutinerad tråddödare. Men någon måste ju vara det också Allt bra med er?
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-10-11 20:24:51 följande:
    Menar du att det finns pantbrev kvar på er lägenhet, som inte blev inlösta när ni tog över lägenheten?ANvände ni mäklare när ni köpte  lägenheten? Hoppas verklgien att allt löser sig för er! Tjena tjejjen! Allt väl?Jag dödar trådar i vanlig ordning.
    Japp!

Vi hade mäklare när vi köpte.. Vi har kollat hans likvid avräkning på säljarna och där var tre lån som skulle lösas, vilket vår bank man satt och gjorde per telefon vid tillträdet..

Det finns några alternativa vägar detta kan ha gått absolut och ett dröm scenario är ju om det är banken som gjort fel, då klarar vi oss nog.. Värre är om det är mäklaren eller säljarna.. Bankerna går ner i arkivet i morgon så får vi se vad som syns där..
  • Tejja

Ser förresten att tråden, Molo lagersalg 2009 står under kategorin; "Hetaste dabatterna."

• LitenBlomma
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 19:53:46 följande:
    HIT MED DEN SÅ FÅR DU EN SPRILLANS NY 74!!!!! Har ju letat mig halvt ihjäl efter den där i 56 eller 62
    Har ammat Ida...

Är det en liten tjej i magen?
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Zvartaliljan
    LitenBlomma skrev 2009-10-11 20:32:28 följande:
    Har ammat Ida... Är det en liten tjej i magen?
    Det får jag veta på tisdag men jag är ganska säker på det...annars har jag både overall i 74 o jacka i 68 att sälja
  • RååSa BuBBlan

Nu måste jag natta ett par barn här...

Ta hand om er tjejer!!! Jag hoppas jag orkar kika in snart igen, för jag saaaaknar er nåt hemskt!!!

Kram på er allihop!! {#lang_emotions_heart}

Å vet ni om nån bra jurist i såna här frågor så inboxa gärna!!!

• Tejja
    Duntoffla skrev 2009-10-11 20:31:02 följande:
    Tjena! Här är allt väl. Jag är också en rutinerad tråddödare. Men någon måste ju vara det också Allt bra med er?
    Jajjemensan, här är det bara bra! Neah har börjat snora lite och Alva likaså, så nu är ordningen tillbaks!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15