Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-12-02 08:46:45 följande:
    God morgon!I dag har jag velat färdigt. Satte på en molo tröja i stl 92 baby på Svea i dag. Och den sitter ju perfekt. Så vi kör en säsong till i stl 92. Så då kan jag köpa hästarna til henne. Tänk vilket problem man haft
    åh perfekt med baby 92 ju. fina tröjor och blir billigare dessutom *toppen*
    Kristyr skrev 2009-12-02 09:00:06 följande:
    *hehe*den fungerar inte "historien" är dock bäst Tycker alla vuxna i vår familj iaf.. *hehe*
    hhaa ja det sa lillebror för ett tag sen han lyfte på täcket och sa "kolla mamma, den funkar inte"
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:03:04 följande:
    Jo jag ser faktiskt solen kika upp där borta så kanske Dålig på tjockis mössor, vi kör Molos stickade rånis i vinter
    jaa den har vi med SÅÅÅÅÅ BRA!!!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:05:34 följande:
    Nope! Nu har jag åkt på nåt annat absolut, verkligen tok snorig och ont över bihålorna  Här är det åxå kallt och frostigt, så kanske snön äntligen är på väg Den fiiiina rosa mönstrade Molo klänningen o sen slank det med en enfärgad lila katvig tshirt bara för att slippa frakten
    åh men gå till läkaren och få hjälp så du blir kvitt med skiten nu

ohhh fina klänningen måste jag få se bild på i bildis så fort postis pär kommer med den pliiis
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2009-12-02 09:09:25 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:03:04 följande: jag ser SOLstickade rånis... *hmmm*finns väl inga sådana kvar någonstans.... som passar blå polarisoverallen..
    hur gammal är han ? tror llm har minsta strl kvar i blå/orange mössan.
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:12:45 följande:
    Japp! Kanonmössa e det! Sitter perfekt runt hövvet o inbyggd halsduk
    jaa helt sjukt bra!
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-12-02 09:15:54 följande:
    hej hej idag blir det småfolk overallerna för gud vad vi har kallt brrrrr.
    ja vi med!! jisses vad snabbt det kan vända
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:15:57 följande:
    Ja alltså jag fattar inte... När alla varit sjuka här hemma annars så har jag ALLTID klarat mig, jag har på sin höjd snorat liiiite, men aldrig blivit dålig.. Men nu så får jag allt och blir liggande Verkligen inte min vinter detta.. Hoppas på en tidig vår med massa sol och värme Jag ska göra mitt absolut bästa med en bild, Bubblis tycker det är såååå tråkigt att ta kort just nu.. Får bli en liten muta igen
    jag har allmänt dåligt immunförsvar sen jag fick båda barnen. det sänks ju när man blir gravid men mitt har likosm inte blivit bättre får kräksjukan och influensan vaaarje år *snyft* hoppas att du mår bättre snart gums

MUUUUTA henne säger jag bara säg att hon ska göra en grimas till dig som du vill ta foto på eller att hon ska hålla en leksak som du vill ta foto på brukar funka
  • Buttelina
    BirkaCarro skrev 2009-12-02 09:29:40 följande:
    Någon som har sett adventskalendern på www.barnlyan.se ? Kul idé !
    finns en hel tråd om adventskalendrar typ 30 barnklädesbutiker som har det
    Nova76 skrev 2009-12-02 09:32:10 följande:
    Hej!Gud vad mycket fint det kommit i de olika kollektionerna! Har varit lite off senaste månaderna och inte haft koll men nu blir man ju lite sugen igen. Molo hajar och lite fina ränder från Katvig hade suttit fint
    heeej vännen
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 09:36:00 följande:
    Phu, Milo lämnad på dagis. Tack och lov hade han ingen feber idag efter sprutan, behövde verkligen ha honom på dagis idag så jag får vila lite...
    åh vännen inte sååååå långt kvar nu ju.
    skönt att han slapp feber! hoppas att det inte kommer nån heller..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15