Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:43:32 följande:
    Hon försökte faktiskt med " om ja pova en töja då, ja kan hämta en töja så pova ja den"   Så söt att hon faktiskt fick smaka en bit ändå utan provning
    Så himla sött!

De pratar så roligt de små.

Emilio han säger L istället för R nu.
    Idag har han berättat att han tog splutan igår och att han har on ben.
    Dessutom fick ingen annan plata när han gjorde det.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:49:16 följande:
    Å deras hus e klart snart då   *härligt för dom*Ha ha ha   så dom ska åxå ha nyårs gäster   Man e bra dum som tar det mitt i alltihop, men vi får snabb fixa så funkar det säkert Va fin E är i hajtröjan
    Ja det blir ju härligt med helt nytt hus!

TAck! Han gillade hajarna jättemycket!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:50:50 följande:
    Jo du.. Man får sig ett gott skratt varenda dag av deras underbara babbel Å sötisen.. Har han fått splutan *sötnos*
    Ja nu har han fått splutan. Förvånasvärt frisk fortfarande efter den, peppar peppar...
  • lillronya
    Morty skrev 2009-12-02 15:58:59 följande:
    Gulle. Hoppas det inte blir någon reaktion för honom och han får bli flisk.
    Ja det får vi hoppas!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 16:01:16 följande:
    Håller tumsen att han inte får några jobbiga biverkningar, vissa har ju inte reagerat alls på den
    Hoppas på det!
    JAg fick inget alls efter sprutan, inte Nikita heller. Hoppas att det blir så för honom med.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 16:02:18 följande:
    Ojdå..snacka om dålig bild. Jag trodde den var rosa som var illa fotad först www.tradera.com/Katvig-body-julfin-Storlek-62...
    Det var ett par leggings för inte längesen som också såg rosa ut fast det var orangeröda. Svårfotad färg kanske?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-12-02 17:30:44 följande:
    Fick uppdatering från morfar, Maia hade varit med honom i skogen idag på jaktpass, hon hade suttit helt knäpptyst o koncentrerat spanat efter älgar o rådjur Tur att det inte kom nån som pappa hann skjuta bara...han tycker inte det är någon fara (jag var nog i den åldern när jag var med både på jakt o slakt) men jag tycker nog hon är lite för liten för att se honom skjuta hennes gulliga "Bambi"...
    Låter som att hon har det toppenbra där.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-12-02 17:39:46 följande:
    Jo hon har det toppenbra, igår var de på Mcdonalds o hon har ätit jätteduktigt alla dessa dagar, pappa har fått henne att äta massa knäckebröd som tydligen satte fart på tarmarna också för hon har bajsat ordentligt med utan dulcolax eller nåt Så hon har det toppenbra, uppmärksamhet hela tiden Hon struntar väl i hur mycket mammas hjärta gråter efter henne
    Vad skönt attd etgår så bra när hon är där!
    Klart att du saknar henne. Konstigt vore det annars. Men det måste ju ändå vara det bästa att du får vila ordentligt.
    Kram
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-12-02 17:50:39 följande:
    images.eonline.com/eol_images/Articles/200704...sweetandlight.typepad.com/.a/6a00e554d6dd838833011571071033970c-800wimedia.photobucket.com/image/wentworth%20mille...www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/went...smultron.. akta så datorn inte får fuktskador nu!! *det ryktas om att han dejtar en manlig kollega ??? hmm... *
    Är tatueringarna bara fejk???
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 17:54:42 följande:
    Ja den där helkroppstatueringen är ju en del av serien du har kanske inte sett den?
    Jaha! Nä jag har inte sett den men tycker han är snyggast MED tatueringen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15