Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Theina skrev 2009-12-03 00:25:03 följande:
    dino- linne, pärlplatte-överdelar, pärlplattekjolen, lamm-knapp från molo, allt i 92. . kik kid summersuit, rosa i 92 och klänning också i 92. .. sen kommer jag inte på mer jo, pärlplatteskorna.. sitter du på en tradera-till-våren-hög eller?
    hehe jaa det gör jag en rätt så fet hög men inget 92
    H o p e skrev 2009-12-03 00:26:59 följande:
    kommer knappt ihåg * lila/grönrandig tröja till storebror* samt lila/grönrandiga långisar i en stl större för att dom inte ska sitta så tight * lila/cremcit randig klänning med kort ärm från förra året* och matchande lila långisar fast med midiappel på, * samt randiga sockar.* Den rosa/ceriserandiga klänningen i bomull i stl 86 att ha längre fram till vår och sommar* samt matchande mössa.Måste nu bara leta efter matchande långisar till det rosa/cerisa. Usch jag är lat jag vill hitta allt på ett ställe
    fiiina inköp
    H o p e skrev 2009-12-03 00:30:57 följande:
    Någon som vet hur muddbyxorna blir i vår? och främst dom över stl 92. Gillar nämligen inte den modellen. Tycker du kunde göra alla muddbyxor med den långa mudden, även killbyxorna och de som är över 92. Det är min bestämda åsikt
    jag hoppas också innerligt att det kommer muddbyxor med långa muddar i jr. det har det ju funnits förr. tur man bunkrat men jag vill ha nya print/prickar/ränder
    joline ellen oliwia skrev 2009-12-03 07:07:41 följande:
    Haha, okej
    välkommen till familjelivs trevligaste tråd
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

söta kråkan: jag kan inte svara på ditt gb inlägg för jag är oinbjuden

• Buttelina
    solouniko skrev 2009-12-03 09:20:53 följande:
    Ni som har Hummel overallen, har den såna där band under foten som man kan sätta under skon? Sambon undrade det, haha. Jag tänkte inte ens på det, men har inte de flesta overallerna den funktionen? Godmorgon förresten
    jepp det är där
    Busbellan skrev 2009-12-03 09:27:54 följande:
    Tror ni det är nån mening att ägga ut lurvrånisar på T nu, eller måste jag behålla dem ända tills nästa vinter?
    njä tror knappt det är lönt nu?! inte om man vill ha ok betalt för dom
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 09:32:51 följande:
    Godmorgon, idag kommer Maia hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *längtar*Maia till morfar på morgonen:- mofa, jag tror jag saknar mamma o pappa- Jaså? Vill du åka hem?- Ja, jag får nog göra det. Annars blir mamma ledsenÅhh min lillgamla lilla tös är bara för gullig ibland Så morfar kör hem henne idag  (jag ska givetvis inte ta hand om henne själv utan F är hemma när de kommer)
    åhh vad myyysigt! förstår att saknaden varit stor
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-03 09:43:11 följande:
    Förstår att du saknar henne! Jag hade aldrig klarat mig en vecka utan Milo...! Men vad ska man göra... Skönt att hon kommer hem! Milo saknar sin pappa jättemkt det märks. Inatt började han gråta när han märkte att pappa inte var där . Frågar man honom var pappa är säger han att "pappa har gått isönder" var han nu har fått det ifrån! Låter så hemskt!
    åhhh men lille snutt då! lillebror kan också bli superledsen de perioder mange jobbar över mycket. han kommer då ofta hem efter barnen somnat och det märks på lillebror att han saknar pappa
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-12-03 09:52:02 följande:
    Perfekt, då tror jag det blir en råååsa hummel faktiskt KUL!
    åhhh den är ju bara såååå fin!
  • Buttelina
    Theina skrev 2009-12-03 10:39:15 följande:
    Godmorgon!Liljan o Loppan: Ah vilken gullig unge du har förstår också att det känns oändligt.. fy 17! Buttelina: Vad har du flr spännande på hög då?? ngt till en 4 åring? eller typ 110 116? Jahapp, får vi se om det blir ngn shopping idag då.. jag SKA också ha paket idag, annars smäller det..
    mest 104 men även en del lite mindre och lite större
  • Buttelina
    Theina skrev 2009-12-03 12:02:36 följande:
    Har du ngt med pärlplatte-mönstret?Liljan: Jäklar du, det kallar jag rabatt
    hmm minns inte {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Theina skrev 2009-12-03 17:59:14 följande:
    randigt... lillronya: Ja mycket trevligt men jag köpte ingenting.. inte det jag la undan för att kika på heller när jag såg allt fint som kommer komma som jag måste ha råd till Wow, nej den sidan har jag inte sett, där är mkt av det fina ÄLSKAR prästkragarna..
    och jag älskade pojk tshirtarna och kanin linnet men synd att där var randig rygg
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-12-03 18:22:12 följande:
    Men kan ni inte hinta mera!!Är de3t nya kaninerna eller de gamla som linne?
    kolla på molo-kids.com "wanna see"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15