Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Theina skrev 2009-12-03 00:25:03 följande:
dino- linne, pärlplatte-överdelar, pärlplattekjolen, lamm-knapp från molo, allt i 92. . kik kid summersuit, rosa i 92 och klänning också i 92. .. sen kommer jag inte på mer jo, pärlplatteskorna.. sitter du på en tradera-till-våren-hög eller?H o p e skrev 2009-12-03 00:26:59 följande:
kommer knappt ihåg * lila/grönrandig tröja till storebror* samt lila/grönrandiga långisar i en stl större för att dom inte ska sitta så tight * lila/cremcit randig klänning med kort ärm från förra året* och matchande lila långisar fast med midiappel på, * samt randiga sockar.* Den rosa/ceriserandiga klänningen i bomull i stl 86 att ha längre fram till vår och sommar* samt matchande mössa.Måste nu bara leta efter matchande långisar till det rosa/cerisa. Usch jag är lat jag vill hitta allt på ett ställeH o p e skrev 2009-12-03 00:30:57 följande:
Någon som vet hur muddbyxorna blir i vår? och främst dom över stl 92. Gillar nämligen inte den modellen. Tycker du kunde göra alla muddbyxor med den långa mudden, även killbyxorna och de som är över 92. Det är min bestämda åsiktjoline ellen oliwia skrev 2009-12-03 07:07:41 följande:
Haha, okej