Vi som shoppar danska barnkläder del 15
saturnina skrev 2009-10-20 16:53:30 följande:
Babuschka-tunikan gjorde succé på förskolan! Storfia älskar!!!Däremot hade vi en trist stövelförväxling. Mellanbror hade i fredags gått hem med en annan flickas stövlar. Han har själv nästan exakt likadana, så det var inte konstigt att han tog fel. När jag kom till förskolan igår var fröknar och föräldrar i full färd med detektivarbete om vem som tagit stövlarna. Jag förstod inte att det var vi som tagit dem förrän jag kom hem igår och kollade en extra gång - då stod det två nästan lika par på hyllan. Imorse hade pappan kommenterat till min man "jag förstår inte hur det är möjligt". Insinuerat... själv träffade jag mamman nu på eftermiddagen och visade henne Gustavs stövlar, men hon verkade sur.Jag tycker det hela är jättefånigt, det händer väl titt som tätt eller? Lillans stövlar råkade bli utlånade till en annan pojke hela förra helgen, inte går jag bärsärkagång för det?
Jag menar det var ju inte DU som gjorde det med flit och stövlarna kom ju till sin rätt. Du kanske skall nämna att dina stövlar kostar mer än hennes skitstövlar
och att du inte hade velat behålla dem om hon så kanstade dem efter dig hi hi hi moooohahahahhahaha
Snart vågar man inte nysa här för då kanse någon anmäler det med