Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-12-05 19:16:56 följande:
    Vi ska ha 2 ombyten var med oss. Jag tänkte ha svarta jeans och ett svartlinne och svarta stövlar som ett ombyte.Det är det andra som är svårareMatilda har molo knappleggings och knapptröja med knapp och en jeansklänning över. P har movieprintet på tröja och leggings med jeansklänning över. Sen tänkte jag att de ska ha sina MAT jeans med någon snygg tröja till som andra ombyte. Tror att det blir hummelskorna till..
    LÅter som bra val.
    Stormis skrev 2009-12-05 19:33:26 följande:
    Så har vi också haft när vi har familjefotats. Det är ju barnen man vill ha i fokus. Vi bad tom fotografen redigera bort Lacoste-märket på makens piké .Och hej, hej! Ensam ikväll igen några timmar. Maken ville visst på fest...
    Ja precis, det är ju det man vill.
    Så himla nöjd med detta!!
    PC110174.JPG
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Helle skrev 2009-12-05 19:43:21 följande:
    Vilket fint kort, och vilken underbar skara barn ni har
    Tack!
    Ja det blir ju lite knasigt när man fotar av ett foto, men man ser ju lite iaf.
    Om du vill kan du se alla bildernai min mapp som heter hos fotografen.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 19:44:40 följande:
    God kväll!Kors i taket--Jag startar datorn NU för första gången idag*aldrig hänt* Stormis..Ikväll gäller det! Färdknäpp utan like
    Godkväll!!
  • lillronya
    Tasha78 skrev 2009-12-05 19:46:59 följande:
    så fint
    TAck!
    Stormis skrev 2009-12-05 19:48:15 följande:
    När han kommer hem missinassen ? Hur pigg tror du jag är då .PS Kunde nästan tro att DU var på förlossningen . Vad har ni hittat på idag då? Hade maken en ny "tatuering" . Superfin bild! Å fina gamla molnen. Den stassen hänger i K's garderob och den får ju flytta i vår. Lite sorg faktiskt.
    TAck!
    Ja molnen är så himla fina! Har de kvar till båda tjejerna men gissar att de får åka härifrån snart också.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 19:49:16 följande:
    God kväll!Vilket fint kort på hela din goa familj Ikväll hoppas jag nästan på dåliga erbjudanden i kalendrarna-har tre BGbetalningar att göra redan
    TAck!
    JAg har bara köpt en tröja och en mössa i kalendrarna. Kan tänka mej att fynda nåt mer faktiskt.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 20:00:06 följande:
    Go kväll tjejer!Idag har V åkt igen och T testar gränser till tusen, VÄGRAR sova... Loppis gubben har varit här här idag och tömt min källare och så har vi hunnit vara på mini julmarknad i metropolen Våxtorp  3 julklappar inhandlade iaf! Smultron: Hittar jag en radiostyrd bil till vettigt pris på gekås tro?? En mycke enkel, inget avancerat... Tjejen e bara 5 men väääldigt bestämd.....
    Godkväll!

Alltså mina barn vill at jag ska titta på dansbandskampen idag... Nikitas ena orkesterledare är med ju Viktigt att se, enligt Nikita.
    Jag smiter hit emellanåt. *elaka mamman*
  • lillronya
    Preggi skrev 2009-12-05 20:13:30 följande:
    Guuud vilken fin bild!!! Jättebra och lagom klädval. Man vill ju inte att kläderna ska ta över bilden... Superfin!
    TAck så mycket!
    Fick beröm av fotografen för klädvalet.
    JsN skrev 2009-12-05 20:14:08 följande:
    Jag njuterav att maken nattar pytte.Jag trodde jag skulle vara hemma själv hela kvällen men efter en lång dag på jobbet bestämde han och kollegan sig för att de inte orkade gå ut.Får se om pytte somnar snabbt, då blir det nog "flickan som lekte..."
    Hmmm undrar när vi ska se den filmen.... Köpte ju filmen men har ingen dvd. *mycket smart*
  • lillronya
    JsN skrev 2009-12-05 20:17:41 följande:
    Vi hyrde den igår men såg den inte då så den ligger på datorn. Kan inte ni titta på datorn?
    Jo det kan vi, men kräsna mannen vill ha större bild.
    Preggi skrev 2009-12-05 20:18:30 följande:
    Nu fick jag lite beslutsångest igen.. Har jag valt för fel? Jag tänkte att de kunde ha jeans och tröja som andra ombytet.Tips på tröja till mörka jeans? Vi har ju några att välja på... Har ni shoppat nåt i alla julkalendrar? Jag har verkligen inte hängt med i år..
    Enkla mönster eller inga mönster alls är fint. Miniapple, midiapple eller ränder tex. Eller stjärnor.
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 20:18:43 följande:
    VA!?!?! Vem?? Inte Magnus väll?? Ska dit den 21e, mitt i flytten  Hoppas på att hitta då...
    Magnus är trummis i Candela.
  • lillronya
    JsN skrev 2009-12-05 20:29:19 följande:
    Koppla datorn till TV:n då!
    Låter jobbigt.
    JAg har gott om tålamod. Väntar till han har handlat en ny dvd.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 20:34:48 följande:
    Aha! De har jag helt missat, har inte hängt med i Candela världen sen Anti fanns med där.. då va jag och hans son lite in loooove
    Jag har aldrig hängt med i den världen. Lärde mej nu att de varit superkända.

Ska du ha nåt katvig?
    Blev rysligt sugen nu ju.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15