Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    malinkaunitz skrev 2009-12-06 14:00:03 följande:
    Butte.. där hitta jag den :)
    toppen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 21:02:41 följande:
    Ooooooooorkar inte mer strul alltså!!! Skulle baka å satte på ugnen.. Nåt har kortslutits å ugnen är trasig, alldeles nyköpt spis för 17000.- åt fanders, vår inte alltför billiga 63 tums tv har bara röd bild  Ger upp!! INGET går bra nu, allt bara går åt H_vete hela tiden med allt.. Å vad kan jag om el liksom???
    det är inte bara proppen då??

vad är det för en tv? är det en tjocktv? eller en platt skärm?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 21:07:42 följande:
    Å micron har gett upp ÅXÅ !!Har fasiken aldrig varit med om maken till OTUR senaste tiden alltså... Va e de här???
    allt samtidgt?? det kan inte vara så att det är överbelastat då? fast då borde ju proppen gå i och för sig..  försäkringar?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 21:13:15 följande:
    Nä, det har jag kollat hundra ggr En samsung plasma e det..  Det bara brusar om man har ljud på och allt är rött av nån anledning
    men alltså är ungen ny så har ni ju försäkring på den...
    är tvn ny? försäkring?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 21:16:38 följande:
    Säkringarna är bytta, men båda ugnarna och micron e stendöda, tvn går ju igång men inte som den ska.. Jo nån form av överbeslastning va det, för jag satte igång ugnen, sen smälte jag smör i micron och micron började knasa av-på-av-på-av-på samma med tv:n av-på-av-på-av-på, alla lampor på nedre plan lös jättesvagt, tvättmaskin stannade.. Jag drog ut tv:n fort som satan, sen böt jag den säkringen som va trasig..
    oj hmm ja då hade jag nog kontaktat en eletriker {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-12-06 21:21:24 följande:
    Vägde och mätte Bus idag, ca 94 cm och 14 kilo Inte så superspinkis längre!!Det är väl rätt normalt, eller? *ingen koll*
    jodå det är jättenormalt isabel är 101cm och väger ca 15-15.5 kg jag ser isabel som helt normal
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 21:22:25 följande:
    Tack sötis! Behöver en hel säck med tur just nu!! Å det lär kosta skjortan å det måste fixas innan våra köpare flyttar in här.. *sucka*Å ingen kladdkaka fick jag heller
    usch huu men ring dit försäkringsbolag imorgon!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15