Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-12-07 09:06:53 följande:
    God morgon förresten Är helt slut efter en kväll/natt på jourvc, akutröntgen och akuten. Philip ramlade igår kväll och tog sig för nyckelbenet och precis som vi befarade så är benet av. I samma veva fick mannen feber så jag åkte på både hela sjukhusvändan samt att gå upp kvart i sex när Gustav vaknade imorse. Nu är han på dagis i a f och Philip hemma. Får hoppas det går att få lite gjort ändå, men veckans planer har förändrats drastiskt
    åhh men lilla Philip då   *kramar*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-12-07 11:58:38 följande:
    jaha nu har det gått en vecka till utan att annorlunda små hört av sig
    men ring dom!!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-12-07 12:02:26 följande:
    butte: men jag ringde dem förra måndagen. Hon lovade att de skulle höra av sig. Och hon hade fått alla mina meil. Så förstår inte riktigt probelemt. Vill ju ha min lurv tillbaks.
    godkände dom inte reklamationen ens?? {#lang_emotions_surprised}

jag har ringt dig idag igen, jag hade varit RIKTIGT förbannad
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-07 13:25:49 följande:
    Hej hej!Hemma fr extra läkarkoll nu. Lillebror uppskattas till 4,4 kg !!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, jag vet, det finns de som får större. Men med historiken på en liiiiten flicka som kom i förväg känns en bjässe på snart övertid lite småjobbigt... Har fått en extratid på ons på förlossningen då de kanske tar hål på hinnorna för att se om det kommer igång. Ingen brådska eg, går ju in i v 40 först på onsdag, men om jag vill att de sätter igång mig så gör de det. Svårt val det där. Vill ju gärna att det ska gå av sig själv. Nån mer erfarenhet? Vi brukar ju ändå vara ganska så ot på dagarna här .
    ingen liten bebis då men alltså jag ploppade ut lillebror 4kg stor på två timmar. sen är ju viktskattningar sådär off ibland..
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 13:41:23 följande:
    Idag har jag roat mig med att gå igenom barnens sommarkläder, 4 banankartonger. Rensade ur plagg som jag vet kommer vara för små i sommar och kollade vad som ska behållas, osv, skoj!Nu får det gärna bli vår så att man kan börja sälja allt fint och få in lite traderapengar.
    ihh sånt är så kul!! gjordes för ca 1 månad sen här efter julafton kan det bl feb så man kan börja sälja
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 13:45:06 följande:
    Oj lillebror växer som han ska Det blir till att intensivanvända alla stl 56De tog hål på hinnorna när jag väntade Max och för min del innebar det inget hände utan de fick sätta in mängder med värkstimulerande dropp så jag var helt slut när det väl hände något=sugklocka.. Jag har sprungit i trappor och färdknäppt som en galning tills dess men sen ändå bett om håltagning för att få slut på det på onsdag om jag var du
    jag håller med!! ibland kan igångsättning vara problematiskt..

stormis: HA SEX, HÅRD SEX
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 13:49:25 följande:
    Jaaa inget pet och smek här inte Dunka på
    ja för satan
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 13:52:16 följande:
    Ja, det mesta kommer ju passa åtminstone V, men alla hennes Småfolk i 86/92 får åka ut nu, nu har dom gjort sitt, tror att 98/104 kommer passa till sommaren, och om inte får jag väl shoppa nytt då. 6-åringen måste få en hel del nytt, hon har gjort ett växtryck nu, men det är nog mest byxor/shorts som måste inhandlas då. Du var ute i god tid du! Ja, februari snart, tack! Insåg även att nya PoP-jackor måste inhandlas, lillasyster alla 6 stycken var i samma storlek och dom kommer inte funka en säsong till! Och Molofleece vill jag sälja...Nu vill jag ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!
    6st pop jackor

jag ska med sälja molo fleece, och en massa linnen.. vi har MÄNGDER med linnen jag vill oxå ha vååååår
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 13:57:35 följande:
    Haha..näe färdknäpp är ju mer av ett barmhärtighetsnupp så oftast är "straight to the point att föredra Get the mission done liksom
    eller hur jag tvingade min stackars gubbe han ville verkligen inte men efter påtryckningar från hela gården här så ställde han upp {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 13:57:58 följande:
    Mmm, som med allting annat kan man ju inte bara ha en jacka. Linnen hade jag hoppats på att kunna sälja, men lillfisan kunde då med marginal ha sina 92:or nu också och så mycket växer hon inte till sommaren tyvärr...Men några får jag nog offra ändå.
    ja här ska också offras
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 14:02:41 följande:
    Stackars gubben din...*s*
    jaaa adu men dagen efter kom lillebror så det var det värt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15