Lalalong skrev 2009-11-08 10:11:21 följande:
Oj då... nä, det fattar jag nog inte Jag kan ingenting om det där. Jag förstod efter en liten stund att den där kotröjan var speciell. (Även om det inte är så eftertraktat med tröjor i den strl kanske...)... det hade jag ingen aning om. Och så älgklänningen också, vad kul ändå. Den är i strl 92. Jag tycker klänningarna var så himla stora i storleken och så hittade jag denna i 92 fast att det på pappret borde vara för litet, men jag tycker det ser lagom ut. Så jag tog den. Älskar älgarna!
Superfin! Jag har ställt mig i kö på liljans klänning men det kanske är bäst att göra det hos dig också

Jag ÄLSKAR älgarna!
Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:11:16 följande:
Idag kom förresten efterdyningarna efter denna mycket fullspäckade vecka...ligger här med feber, ont i halsen med dunderhosta, svårt att få luft, snorig som bara den, värk i hela kroppen m.m m.mOm jag inte redan var vaccinerad hade jag befarat svinis...men börjar tro att jag åkt på den vanliga flunsan eller halsfluss eller nåt. Får palla mig till doktorn imorgon *blä*
Du gumman nu måste du vila upp dig, shit vad du hade bakat och donat igår också såg jag. Dags att viiiiila lite, så mycket det nu går då