Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Flock skrev 2009-11-09 14:59:39 följande:
    Jag har varit där. Söt liten butik.. Rear sent
    då måste vi dit
  • Tasha78
    Flock skrev 2009-11-09 15:11:06 följande:
    Jag åker gärna dit.. Hlm är min favvostad men tyvärr är jag inte där så ofta efter jag flyttade *saknar*
    vi kan ju se någon dag när det passar så tar vi en tur hade varit skoj, jag hörde det idag på familjenshus av en. Isidora hade lamm body och lamm byxor och då frågade personen om jag handlat där och hon försökte förklara var det var men jag är ju inte ofta i Hlm så jag fattade noll
  • Tasha78

jasså har dom lite kläder då är det kanske inte lönt att åka dit

• Tasha78

sjukt och vad vet hon om svenskorna säljer jag tycker ändå att alla köper till sina egna barn ingen åker dit bara för att sälja

• Tasha78

jag vet inte om jag ska gråta eller skratta jag har bränt en massa molokläder varav mina älskade kaniner, jag har värmeslingor på toan som man kan hänga handdukar på så jag tänkte som så då hänger jag upp molokläderna så torkar de snabbt. Det var den dummaste idéen jag någonsin fått

• Tasha78
    nikki2006 skrev 2009-11-10 13:26:59 följande:
    ÅHHHHHHH  NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Jag tänkte också göra det igår när Jessie slabbat i vasken, vilken tur jag inte gjorde det
    nä det är inget att rekommendera det blir ett lååååångt gult märke som syns på båda sidorna
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 13:50:17 följande:
    Vad tycker ni om Maias Molo+småfolk kombo i bt Hon sprang runt sån inne på sjukhuset igår, snacka om att man är sjuk när man inte ens bryr sig om att hon hade pösbyxor+tajt klänning o sen ett linne över det Undrar vad folk tänkte när de såg henne
    fast jag tyckte det såg sött ut
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 14:27:05 följande:
    www.trendsales.dk/main.asp&id=... DESC&status=1 tjejer..snälla ngn ta den ..såååå fin å den e ju helt ny med tags =S   vill ha den men finns ju ingen som kan ha den här.. hade ja haft ebn tjej sålätt att den varit min .....
    sååååååååå fin har en redan
  • Tasha78

åååå dom har en kaninkjol va jag vill ha en sådan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15