Incommunicado skrev 2009-10-21 17:43:44 följande:
Ja miniapple är fina, tycker de är så lika vårens bara i färg? och de gamla minisarna, brunt har man ju set förut, de nya lila och blå verkar starkare men ändå samma som i våras? Köper säkert senare jag med. Ja, andrahandspriset gör ju att man drar sig för att köpa dyrt. Jag gillar höstens Molo, men har så mkt kläder till båda grabbarna att jag inte köpt allt. Tycker taXI, TÅG, BÅT M.M ÄR SNARLIKA DESUTOM I STILEN, LITE FÖÖÖR MÅNGA GRABBIGA GREJER SAMTIDIGT, LIKADANA FÄRGSÄTNINGAR PÅ JUNIOR T EX. suck, caps lock. Jaja. Jag gillar dukati, tåg, pippi, m
fl, har även köpt lite pussel och babushka till lille sonen, är nute efter mer pippi, cartoon och velour till lillen. Kanske även lite annat.. Thea o Grodan - tack för gratulationer!
Håller inte riktigt med
Tycker de nya mini apple är olika mot de andra. Mycket mörkare blå ju

Och den med lila och orange är ju bara så läcker. Däremot så tycker ajg inte att det randiga var nåt. Tycker det lila ränderna på minde väldigt mycket om rosa/bå som var för några år sen och de oranga och rila randiga gillade jag inte alls.
Det jag inte gillade med molo denna sesongen är att mycket är dova tråkiga färger "duckar" uton lila stjärnor då kanske hi hi. + att jag köpte mycket men tröttnade sjukt snabbt. Brukar ibnte hända mig med molo