Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-12-28 00:58:27 följande:
    Butte- vilken av Moosetröjorna är det du har? med print ärmar eller grå/svarta? Har du ngn bild?
    helprint jag har bild i mitt galleri
    Stormis skrev 2009-12-28 01:18:45 följande:
    Är det med orange kantband? I så fall printärmar. Kolla i hennes galleri under bildtråd, där finns en bild på Bia, men jag är lite kass på killprinten så jag kanske menar helt fel tröja .
    du har koll du
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-28 15:20:43 följande:
    Å va blev det för nåt tjusigt? Ja vi är rent ut sagt urless på alla småfel!! Propparna går hela tiden, ena spisplattan är trasig, båda duschblandarna har vi bytt ut, ena duschen är felbyggd med en helt sjuk konstruktion som inte funkar.. Massa onödiga snålbygges fel överallt *morr*
    hej gums

småfelen kan nog tyvärr gå under undersökningsplikten men att taket lägger går under upplysningsplikten så där ska du kunna kräva säljarna på pengar...
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-28 15:33:59 följande:
    Åh vad trist att folk ska fuska så när de bygger. Det förlorar man ju på i längden Hmm...det blev lite smått och gott, bla Molos Moose-tröja, lite Katvig, strumpor, Småfolksmössa och en enfärgad IdaT-tröja. Hoppas att allt nu finns bara.Vet någon om LLM brukar skicka ut ett ytterligare bekräftelsemail utöver det automatiska? Vågar man betala in på BG redan tro?
    moose med helprint på hela? såg du bilden i mitt galleri?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-28 15:48:16 följande:
    Oj, ja det är ju ingen megaökning. Men när han är ute så har du väl grädde i boobsen och han blir mullig och trind på en gång Qui. Velade mellan de båda men valde till slut helprintet. Brukar gilla dem bättre.
    bra val
  • Buttelina
    liljan: har du fått paketet från mig

Säger dom dom andra, hoppas perdo håller sig i magen till prick 37+0
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-12-28 16:02:47 följande:
    Har fått en avi som jag tror är från dig, men har ingen bil så kan inte hämta Eftersom jag är så svullen och har så ont så klarar jag inte av att köra så då passade lillsyrran på att sno bilen. Lika bra det så blir jag tvungen att hålla mig hemma o inte ut o anstränga mig. Sambon får väl ta bussen i slutet av veckan och hämta upp alla paket
    åh surt att vänta så länge men den som väntar på nått gott

eller bättre.. be syrran hämta dom som tack för lånet av bilen
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-28 15:48:54 följande:
    Har ngn sett Molos gamla (från våren) regnbågströja i storlek 98 på rea?
    inte lite krav du
    Zvartaliljan skrev 2009-12-28 16:14:18 följande:
    fast hon är 13 mil härifrån så det går inte Hon körde bara hem oss nu efter julfriandet hos mina föräldrar, sen tog hon bilen med sig hem igen. Är ju egentligen mammas bil som vi fått låna efter att vår pajade så jag känner ju inte att jag kan säga nej heller...just nu behöver hon den nog mer än jag
    jaha nä då förstår jag
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-28 16:55:29 följande:
    Hej flickor!ÅÅÅÅÅÅÅÅ jag är så shoppingsugen... Men vad behöver jag? Vad vill jag ha? Milo har verkligen behövt byxor innan, men efter att ha shoppat 3 på BoR, 1 par på LPL och ett par på Barnlyan så vet i tusan om vi "behöver" det Fick dessutom sms innan att hans 3 lindex velourisar kommit Hmm, nu har vi massa byxor helt plötsligt!!! Men jag vill ääändå shoppa Fick hem sööötaste lilla kik kid mössan idag, undrar om den ens passar en nyfödd. Så sööt!
    meen din lilla shopping galning jag lovar att du kommer bli nöjd med färgen på lindex velourisarna! sååå fina!
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-12-28 17:42:42 följande:
    Vad är det för Lindex velour? Har det kommit några nya fina färger?
    ja det är det ljuslila och ljusturkosa

fiiiiina barnen i bildis hon börjar bli en liten tjockfia ju
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2009-12-28 17:51:10 följande:
    kollade just och vilka mespastellfärger...
    nääädu dom är skitfina irl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15