Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Söta Noel i BT Älskar pärlorna!

Fick mitt efterlängtade salgpaket idag, ÅH vad kul det var! Älskar allt men mest kär är jag nog i flowerklänningen, la upp bild i BT nyss. Imorgon ska hon få ha älgklänningen, den näst bästa Hade glömt hur fint multiflower var, millas första molo var ju i det {#lang_emotions_heart}

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Morty skrev 2009-11-10 22:44:08 följande:
    Härliga bilder på M i bt! Passar jättefint i flowerklänningen.
    Tack Ja den var superfin verkligen, hon passade bra i den
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2009-11-10 22:54:57 följande:
    Solouniko- Vilken sötnos i BT! Och vilka fina jeansleggings Det ska jag absolut göra!
    Tack! Ja, de är fina. De är från cubus, billigt och bra
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-11-11 08:04:04 följande:
    Vad kul att du gillade kläderna=) fin hon var i flower klänningen.
    Godmorgon! Ja jag älskade kläderna
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-11-11 08:45:02 följande:
    vad bra =) skönt att höra att dom kommit hem nu då =) kul att du gillade klänningen.Stella har en sådan med såååå fin ju men idag har hon hand i hand klänningen.
    Ja, den är också superfin! Får spana efter en sån på T sen Eller hoppas jag hittar på nästa salg, för då skaaa jag fara!
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-11-11 09:04:15 följande:
    trodde du inte ville ha en sådan för du skrev inte hand i hand och pärlplattor därför tog jag flower ist.
    Nä jag vet, ångrade lite att jag skrev så Den var ju sååå fin! Men jag har ju haft så himla mycket av både pärlplattor och handihand egemtligen, men klänningen var ju one of a kind
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-11 18:53:45 följande:
    hej tjejr.hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    Men hej! Vad skrämmande.. Hoppas verkligen du blir bättre snart! Vi har tänkt på dig massor {#lang_emotions_heart}

Liljan - Bra att dagis vill ha hjälp, hoppas det löser sig för lilla Maia!
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 20:48:26 följande:
    Hmm...börjar bli orolig att molokläderna jag köpte i 74 till systersonen kommer vara för små innan han ens får dom Han fyller 6månader idag o de var på kontroll, 74cm och 8905gram!!!!
    Oj, kanske kan bli lite tajt {#lang_emotions_undecided} Ett tag kanske han kan ha det iallafall..
    Milla är nog ca 67 cm och väger kanske 7,8 och har 74 på kläderna. Med växmån såklart, men 68 är för smått. Hoppas han kan ha det ett tag!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-11 21:31:26 följande:
    Ja det hoppas jag verkligen att de gör.. Känns ju väldigt onödigt att gå och skruva i bilen med en ny overall då man har andra gamla overaller också.
    Ja verkligen. Det är ju för såna där tillfällen det är bra att ha extraoveraller, som man inte är lika rädd om. Verkligen typiskt! Usch vad jag hade blivit less alltså! Tvättar du den nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15