Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

godnatt i tråden!

stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Damien och Adrian

hej hej, allt väl?

Ser att Maia ska få grundlig kontroll, skönt!

Grattis till MAX!! {#lang_emotions_flower}

Idag har jag jobbat ett par timmar, alla frågade efter Adrian men det är väl tidigt att släppa ut honom bland folk. Svininfluensan härjar tydligen i Skövde nu så vi funderar på att vaccinera oss nu, men samtidigt får ju Damien inte det eftersom han är 2 så det kanske är lönlöst... jaja, det är ett himla velande här med detta vaccin.

ska fnula lite på en molosalgbeställning och umgås med familjen, vi ses senare!

• Damien och Adrian
    Mawe123 skrev 2009-10-28 18:31:22 följande:
    Jag tycker att linnena är så olika stora, i sommar har sonen som är normalstor och fyllde två i juli haft 92, 98 och 104 på sina linnen. Alla fungerar, men faktum är att jag sålt vidare några inköp i 92 och köpt större för att jag tyckt att de varit för små.Tror det kommer att fungera, de är smala så på bredden fungerar det säkert, men de blir kanske aningens långa, men det kan du nog leva med.
    Jag hade Molo 92-linnen på Damien när han var ca 10 mån o hade stlk 74, de var långa men det var coolt. Han har fortfarande 92 ofta i linnen, men vissa print har han 98 el 104 i, han är 2 år nu och har molostlk 92baby normalt på tröjor.
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-10-28 20:34:39 följande:
    nä tops hjälper inte ett dugg. Inte ens mikrolax eller klyx hjälper ju...hon behöver starka grejer.
    usch stackars liten!
  • Damien och Adrian
    svischan skrev 2009-10-28 22:51:41 följande:
    Hejhej i tråden!Ska gå och sova nu egentligen, men vill bara tala om, helt OT, för någon som inte är min make, att jag fått pergotime utskrivet nu och att vi hoppas att detta är botemedlet för vår flerbarnsbrist. Vi vill inte prata om allt med våra vänner, känns som att pressen ökar ytterligare då, så jag skriver här istället, ni är ju så underbara här i tråden
    åh lycka till!!!{#lang_emotions_baby}
  • Damien och Adrian
    svischan skrev 2009-10-28 23:14:31 följande:
    Tack! Jag vet inte vad jag ger mig in på, jag påverkas massor av mina naturliga hormonor i kroppen, så nu kommer jag nog bli rena döden här hemma Men vad gör man inte??
    jag gjorde provrörsbefruktning med mitt ex, det misslyckades vilket jag är glad för nu, men jag vet hur det är. håller tummarna!!!
  • Damien och Adrian

Hej i tråden, kikar in efter bvc, Adrian går upp fint i vikt o allt är lugnt.

• Damien och Adrian
    {#lang_emotions_surprised}  Åååååååååååååh pölsekärringar!!!!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_kiss}

Tack för finfina presenten till Adrian, tur att jag blivit överbjuden på T varje gång jag försökt köpa den hittills! Nu blev både maken o jag glada! TACK!!!!!!!!
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-10-29 14:33:35 följande:
     det var svååårt att lista ut vad man skulle köpa till dig
    Smultronhjärta skrev 2009-10-29 14:38:20 följande:
    Vad skoj *rättar* Mycket S V Å R T
    Kan tänka mig det!

Vad söta ni är! Adrian får växa lite mer nu så han kan prova den! 56:orna är ännu stora så det dröjer väl några veckor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15