Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

söta kråkan skrev 2009-12-07 10:43:31 följande:
    Usch fy stackaren. *skickar en stooor kram*
    Såg du min fråga häromdagen? Undrade om du skickat mitt paket ännu?
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    söta kråkan skrev 2009-12-07 11:14:31 följande:
    noop det gjorde jag inte. Jaap det är skickat och klart. dock verkar alla packeten som skickats då seegat lite. Men dom flesta kom i fredags så det borde komma idag absolut senast imorgon. FÖRLÅT har inte en aning om varför dom tagit så lång tid.
    Okej, men då vet jag iaf! Kom inte idag så då håller jag utkik imorgon istället.
  • FlowerPowerMama
    SmillaMilla skrev 2009-12-07 12:02:26 följande:
    butte: men jag ringde dem förra måndagen. Hon lovade att de skulle höra av sig. Och hon hade fått alla mina meil. Så förstår inte riktigt probelemt. Vill ju ha min lurv tillbaks.
    Vad har hänt med Annorlunda små och dig?
    Har nog missat det...
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 13:09:17 följande:
    Nä, dom gör ju inte det Får ta tåget in till Västerås med tjejerna å fylla på tomtebeståndet Har inte tänkt på det.. Men huset är ju fasiken mer än dubbelt så stort som här  Blir mååååånga nya tomtar
    Hur långt ifrån V-ås kommer ni bo?
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 13:16:10 följande:
    10 min med bil Strömsholm om du vet var de ligger? Du har väl inte så långt till Västerås du heller va?
    Åhh, nära! V-ås är en himlans mysig stad, önskar faktiskt att jag bodde lite närmare stan. Vi har 7 mil till V-ås, närmsta största stan, vi har lika långt till alla tre städer i "närheten".
    Vi är ofta i V-ås och shoppar eller leker på Busborgen.

Har hört Strömsholm, men kan inte riktigt placera det, det ligger nog inte åt mitt håll kan jag tro.
  • FlowerPowerMama

Idag har jag roat mig med att gå igenom barnens sommarkläder, 4 banankartonger.
    Rensade ur plagg som jag vet kommer vara för små i sommar och kollade vad som ska behållas, osv, skoj!
    Nu får det gärna bli vår så att man kan börja sälja allt fint och få in lite traderapengar.

• FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-12-07 13:48:01 följande:
    Jag har också gått igenom "sommarlådorna" och det tråkiga är att typ allt kommer passa en sommar till så jag sorterar ut det jag tröttnat på istället o säljer i typ mars/april
    Ja, det mesta kommer ju passa åtminstone V, men alla hennes Småfolk i 86/92 får åka ut nu, nu har dom gjort sitt, tror att 98/104 kommer passa till sommaren, och om inte får jag väl shoppa nytt då.
    6-åringen måste få en hel del nytt, hon har gjort ett växtryck nu, men det är nog mest byxor/shorts som måste inhandlas då.
    Buttelina skrev 2009-12-07 13:46:14 följande:
    ihh sånt är så kul!! gjordes för ca 1 månad sen här efter julafton kan det bl feb så man kan börja sälja
    Du var ute i god tid du!
    Ja, februari snart, tack! Insåg även att nya PoP-jackor måste inhandlas, lillasyster alla 6 stycken var i samma storlek och dom kommer inte funka en säsong till! Och Molofleece vill jag sälja...Nu vill jag ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 13:49:25 följande:
    Jaaa inget pet och smek här inte Dunka på
    Ord och inga visor här inte!
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-07 13:55:11 följande:
    ja för satan 6st pop jackor jag ska med sälja molo fleece, och en massa linnen.. vi har MÄNGDER med linnen jag vill oxå ha vååååår
    Mmm, som med allting annat kan man ju inte bara ha en jacka.

Linnen hade jag hoppats på att kunna sälja, men lillfisan kunde då med marginal ha sina 92:or nu också och så mycket växer hon inte till sommaren tyvärr...Men några får jag nog offra ändå. {#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15