Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

åhh lycka till liljan!!

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

idag hoppas jag verkligen att postis kommer med två paket till mig. de borde verkligen dyka upp idag...

• Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-12-30 10:31:42 följande:
    Hoppas på det, själv har 2 av mina 5 borttappade i december hittat hit, har gett upp hoppet om de andra 3
    åh men fyy jag var med om en del sånt för ett tag sen. nu har det inte hänt sen i somras. har märkt att det är när det är semester och vikarier som det hänt mig {#lang_emotions_undecided}. oj hmm ´kom på nu i skrivandets stund att det kanske är en vikarie nu med i jultider {#lang_emotions_sealed}
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-12-30 10:37:17 följande:
    Inte vikarier så mycket kanske för min del då mina försvann i börjqan av dec, men väl folk som vill ha grqatis julklappar kanske.......Ligger fortf. lite i dust med en affär. Får se hur det löser sig
    usch sånt är så energikrävande
  • Buttelina

kråkan: superhärliga bilder på dina goa barn vad roligt ni ser ut att haft det

Tjollabolla skrev 2009-12-30 12:58:52 följande:
    Fick nyss MMS från Liljan. Mateo är här! 48 cm lång och 2420 gram! Underbar liten sötnos!!!
    sicken gofis!! GRATTIS LILJAN
  • Buttelina
    söta kråkan skrev 2009-12-30 13:36:47 följande:
    Tack gumman !! Allt bra med er?GRATTIS LILJAN
    jadå allt är super
  • Buttelina
    söta kråkan skrev 2009-12-30 13:57:47 följande:
    Haft en trevlig jul
    jaaadå tomten tog napparna så jag var lite nervös, men det har gått super
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 14:09:14 följande:
    Åh gud det skulle aldrig gått här. Milo vill fortfarande ha sin jädrans napp HELAA TIDEN! Jag är så trött på den och vet inte vad jag ska göra för han skriker som en tok tills han får den. Han ger sig inte, han kan skrika i timmar tills han nästan inte får luft!!!
    men du så var lillebror med!! han hade den hela tiden typ (inte utomhus dock)

vi började förbereda redan i somras att tomten skulle få napparna och vi har pratat om det jättemycket! efter dom fått sina presenter så hade dom vars en påse med nappar och dom ladom i tomtens säck.

De frågade båda efter dom på kvällen och isabel grät. Dag 2 gick det jättebra med isabel för hon tyckte att hon var en stor tjej nu
    Lillebror tjorvade med sömnen i två dagar, hade svåååårt att komma till ro på kvällen men dag 4-5 gick det super. *perfekt*
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 14:34:15 följande:
    Jätteduktiga! Vi har oxå försökt säga det, men han vägrar att ens prata om det...
    lillronya skrev 2009-12-30 14:32:59 följande:
    Vad duktoga de är!
    tack känns bra detta

hehe sötis milo låt honom ha sin napp ett år till så kan tomten få hans nappar nästa år
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-30 14:37:29 följande:
    ja så har vi kommit fram till att det ska bli, men jag skulle iaf vilja att han hade den MINDRE här hemma, men han blir ju helt hystrisk... Håller på att göra mig toookig!
    ja så kände jag med. dom suttade ihjäl napparna de senaste månaderna.. men låt han ha den så länge du inte ser påverkan på hans tänder.

vi begränsade isabel jättemycket pga att man såg det på hennes tänder. vi hade gett hennes nappar förra året eg men bestämde oss att det var bäst att ta bådas samtidigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15