• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jojoa75 skrev 2009-10-07 10:21:38 följande:
    gjorde en lista, men hittade inte hur man skulle få den listan att inte se en online tyvärr.. Hade själv gillat den funktionen
    Jag får fråga storebror på fredag och se om han kan få tag i den personen som visste hur man gör detta.. Tack iaf!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Busbellan skrev 2009-10-07 16:41:53 följande:
    Ja, så kom den då äntligen. Kommentaren om hur ytligt det är att bry sig om vad barnen har på sig www.familjeliv.se/Forum-3-26/m47816569.html
    Förstår inte riktigt hur folk orkar att vara otrevliga.. Nice svar du hade till henne Fortsätt så, så rinner det utanpå..

Vilka kläder hade hon på fotograferingen?? Blev det de kläderna som vann??
  • Flock
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 17:56:03 följande:
    God kväll! Nu har killarna här valt kläder till morgondagens fotografering. Det blev till Anton ns jeans och ns blå tröja med bil på magen. Lilleman valde idat´s katttröja (blå) och så blir det beiga ns byxor. Vad tror ni om det?
    Hej!

Det låter fint! Antons klädsel är så fin!!!!! Och till lilleman passar det ju bra med katter..
  • Flock
    Emeli Johanna skrev 2009-10-07 18:00:55 följande:
    Hej hej! Nu är jag hemma igen efter katvig, lovade att skriva rapport om dagen Fanns inte alls det som ni köpte igår, 98 och 104 lådorna var näst intill tomma när vi kom (var där när dom öppnade), men som tur var fyllde dom på under dagen, fick "passa" för att få något Bunkrade en hel del "gamla" ränder i velour med hög krage, trodde verkligen inte att jag skulle hitta dom, men lycklig blev jag!! Hittade även massor suits i gamla fina ränderna till bebisen i magen Hittade nästan ingenting till tjej storlek 74-86 Men kul var det!!
    Vilken tur de fyllde på!!! Lägg gärna in bilder i Bt, så roligt att se fynden
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-07 18:08:20 följande:
    Ringde mamma och hon går på fotograferingen med småttarna imorgon!! Så nu har jag också klädproblem. Vad tycker ni mina småttar är finast i?
    Något fint från småfolk kanske??
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-07 18:24:45 följande:
    KAnske elefanterna som jag köpte i blått och rosa?
    Den tänkte jag skriva men hann inte..Det blev dusch med godis istället...
  • Flock

God morgon!

Hann inte titta till er igår men idag hoppas jag att jag kan sitta här o prata lite
    Har fått ut lite på T igen så jag kan fylla på saljkontot. Får hoppas det går bättre än förra gången iaf..

Melizza: Så fin din dotter är i rosa vovvar!!

Smultron: Så gosig Max ser ut!  De gröna byxorna, är de velouen från Lindex?? Är det det så, får jag kanske ta o pröva ett par fast där inte är några fickor. Väldigt fin färg ju!

Incommunicado: Pappa o Damien ser ut o ha en mysig lekstund.. Fin småfolk!

Duntoffla: Så söt han är! Men det gör lite ont i mig när jag ser de blodiga fingrarna.. Hos oss går det plåster i tid o i otid..

Smillamilla: Så fin hon blev i ninerna!!!

• Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 08:19:33 följande:
    God morgon Underbar höstdag idag, jag måste nog plocka fram min svenska 80talspop nu..lyssnar alltid på det när det är höst*ingen aning varför* Tack! Velouren är från Åhlens, som för övrigt har velourbyxor i en annan fin grön färg och en djupblå Såg din sötnos posera i en auktion-hur söt som helst
    haha..De där bilderna blev inget vidare.. Han sprang fram o tillbaka och skulle se om jag kunde fånga honom.. Roliga lekar de små liven kan hitta på

Vi ska ju faktiskt till Ängelholm på onsdag.. Då måste jag titta där. Jag gillade färgen skarpt!
  • Flock
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 09:02:18 följande:
    Godmorgon! Allt bra här?
    God morgon!

Hos oss är det lugnt. Håller på att baka äpplepaj till de stora barnen kommer från skolan.. Mys med lite fredagsgott då!
    lillronya skrev 2009-10-09 08:44:32 följande:
    Godmorgon i tråden! Somnade vistt från dator och allt igår. Glömde tom att gör välling till Emilio, så det fick jag snällt gör kl 2 inatt.
    Kan tänka att sovrätten tar ut sin rätt nu
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-10-09 09:30:08 följande:
    Flock hur har det gått med fotoboken
    Sa till mannen igår att nu vill ja snart ha lite tid för mig själv framför datorn så jag kan fick färdigt.. Igår var jag tvungen att få ut på T annars hade det funnits lite tid då.. Men jag har inte gjort något sen sist   Det har väl varit för mycket salg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15