• Bybo1

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-24 23:32:54 följande:
    nä på det sättet fattar jag. Men de pratar om "helsvenska" dagis där då Maia inte skulle få gå! Hon beter sig för f*n inte annorlunda än helsvenska ungar! Hon är lika svensk som de förutom att hon kan bladdra något ord på spanska ibland! På vilket sätt skulle hon påverka andra barn negativt?? Förstår inte varför de inte vill ha henne på deras dagis!! Sånt gör mig ledsen om föräldrar tänker så...tänk bara vad deras barn kommer ha för fördomar sen
    Finns det verkligen såna dagis? {#lang_emotions_surprised} är inte det snudd på diskriminering? då skulle inte många här upp kunna går där, här har ju många finskt påbrå
    Amanda 94 Arvid 05 Alvina 08
  • Bybo1

Go kväll!!

Å äntligen lite nya molosar, sitter här o dreglar {#lang_emotions_tongue_out} Hoppas att Asko får in snart så jag kan titta o shoppa irl när jag åker till Luleå på onsdag {#lang_emotions_laughing} 

• Bybo1
    Milliz skrev 2009-11-26 22:35:56 följande:
    Jo det blir alldeles för dyrt. Men fint kommer det bli i barnens garderober Jag tror att Elias ska få den med bilar. Han är ju helt galen i bilar. Jag hoppas på att den med hus och fjärilar dyker upp någonstans i baby!
    Att det blir {#lang_emotions_kiss} Arvid ska nog oxå få den å hajar o robotar sen får väl Alvina oxå {#lang_emotions_tongue_out} skulle nog behöva få ut lite grejjer på T för att kunna handla med gott samvete annars kanske vi inte har råd o bygga färdigt huset {#lang_emotions_wink}
  • Bybo1
    Milliz skrev 2009-11-26 22:43:43 följande:
    Jag har hajarna och robotarna på väg hem. Jag håller tumsen för att de kommer imorgon. Jag vågar inte lägga ut något mer på T nu. Jag har haft några dåliga auktionsslut för någon dag sen, så jag ligger nog lågt där ett tag.
    Jag väntar nog oxå till efter jul med o lägga ut, jag får väl låna lite från sparkontot  tills mitt traderakonto fylls på {#lang_emotions_cool} Kanske kunde jag beställa nått litet skulle ju kunna skylla på att Alvina fyller 1 år på söndag {#lang_emotions_laughing} å jag har inte köpt någon present än..
  • Bybo1
    Morty skrev 2009-11-26 22:57:40 följande:
    Moa gillade inte kaninklänningen. Hon ville hellre ha denna.www.olgasoldeboern.dk/shop/ImagePopup.asp?Tit...Mattis ville ha ALLA de nya molo junior tröjorna. *billigt* .........NOT
    Jätte fin,, det är min favvorit än så länge {#lang_emotions_smile} nä billigt är det inte..
  • Bybo1
    lillronya skrev 2009-11-26 23:00:04 följande:
    Godkväll!Du ser min fina shopping i bt.
    Mycket fin shopping o örn tröjan var verkligen snygg {#lang_emotions_laughing}
  • Bybo1
    Buttelina skrev 2009-11-26 23:01:27 följande:
    jag vill ha ALLT billigt va?
    me too {#lang_emotions_tongue_out} 
  • Bybo1
    Milliz skrev 2009-11-26 23:04:25 följande:
    Jamen det blir ju en perfekt present då Jag hörde ryktas att den kommer i baby senare fast med kort ärm. Jag hoppas att ryktet stämmer Vadå mördarkaniner? Tack. Jag hojtar till om jag ska ha den. Jamen det blir väl riktigt billigt Men fin skulle hans gardrob bli
    Precis någonting fint måste man ju få när man fyller år {#lang_emotions_dreamer} Hoppas så att det stämmer babyklänningarna  är ju sååå fina sen är ju avändningstiden mycke längre när det är kort ärm, vi använder kortärmat året om {#lang_emotions_laughing}
  • Bybo1
    Milliz skrev 2009-11-26 23:10:13 följande:
    Ja de kan ju användas alltid. På vintern kan man ju ha långärmat under om man tycker att det är för kallt. Jag hörde att de med hus och fjärilar också ska komma i babyklänning. Så jag hoppas verkligen att de  gör det! Fin shopping!
    Håller tummarna hårt att det blir så eller för min ekonomi kanske inte {#lang_emotions_wink} såna här gånger önskar man att man hade en lön istället för min feta sjukersättning *ironi*
  • Bybo1
    Buttelina skrev 2009-11-26 23:20:29 följande:
    dyrt värre jaa superfin *kär*
    jo,, jag hade ju hoppats att jag inte skulle tycka och något så vill man ha nästan allt {#lang_emotions_laughing}
  • Bybo1
    Buttelina skrev 2009-11-26 23:26:43 följande:
    haha jaa farligt detta fast jag kommer inte köpa de vringade tröjorna får hoppas på tshirtar med robotar och hajar
    Just ja det kommer ju tshirtar oxå {#lang_emotions_tongue_out}, då kanske jag väntar på dom har ju köpt så mycke långärmat åt arvid nu i höst. fast nån kanske slinker ner ändå
  • Bybo1

Nä det är nog dags för mig oxå o sova o drömma om molosar, ska bara titta klart arga snickarn {#lang_emotions_smile}

Natt natti

• Bybo1
    solouniko skrev 2009-12-16 22:21:11 följande:
    Flytta hit vettja! Dock har vi -20 idag, INTE kul! Men snön är ju fin
    Vi har -30 idag {#lang_emotions_laughing} så jag har hållt mig inne hela dagen..

God kväll i tråden!
  • Bybo1
    solouniko skrev 2009-12-16 22:33:05 följande:
    Åh herregud! Vi har jju hund så vi måste ut. Sambon har jobbat eftermiddag så Milla måste packas ner i vagnen. INTE kul Inte för att hunden heller är så nöjd, men han måste ju göra sina behov iallafall
    Vi har oxå hund en liten shih tzu som man får tvinga ut men han släpper vi bara ut på gården,, vilket jag är väldigt glad för idag {#lang_emotions_smile} så här är det lätt o vara hundägare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15