Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-08 14:20:56 följande:
    Ja din sötsnok gillar ju att köpa
    Han har nog fått mitt och makens köpgener
  • Olivers  Mamma

vill veta, jag e oxå nyfniken

• Olivers  Mamma
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:58:35 följande:
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    *kräks* det måste ju polisanmälas, oavsett om det händer på riktigt eller det bara va en sjuk j*vel som ville provocera så skulle inte jag våga chansa
  • Olivers  Mamma
    Incommunicado skrev 2009-10-08 16:40:14 följande:
    ska vi göra allmän plikt o mailbomba FL om att Bosse47 ska polisanmälas?
    hade jag läst tråden hade jag polisanmält själv. gör det gärna. någon som läst tråden och vet exakt vad han skrev?
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 16:47:41 följande:
    Jag är rätt säker på att det var provokation men man vet ju aldrig Uppenbart störd iaf så man kan ju hoppas att FL portar honom omgående!
    det va d säkert men jag tycker att han borde anmälas för att såna provokationer kan uppröra så in i helvete o dessutom så är man nog väääääääldigt sjuk för att ens starta en sån provokationstråd
  • Olivers  Mamma
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 16:53:30 följande:
    Var ser du dom?!
    undrar oxå... vill oxå.....
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 17:21:35 följande:
    Superfina!! Och nu fick jag en förklaring på vad MPD betyder
    bara jag som inte hittar dem!?!? *ringer en optiker o bokar tid*
  • Olivers  Mamma

jag e vääääärldstrött, har shoppat en hel del, tyvärr va det väldigt utplockat i katvig men annat fick följa med hem. Fatta sicken dröm, gå helt ensam (med mitt sällskap) o plocka o handla i lugn o ro. fanns massa fint i småstorlekar men det var ingen som behövde det här hemma så det fick bo kvar i butiken...

• Olivers  Mamma
    LJ2 skrev 2009-10-09 22:20:57 följande:
    *LYX* !!
    verkligen, det va heeeelt underbart, fanns MASSA fint verkligen, allt från åkpåsar till prematurkläder o napphållare osv osv, men nu har jag blivit bortskämd, att kunna gå i lugnan ro utan att ngn annan kommer o roffar åt sig
  • Olivers  Mamma
    LJ2 skrev 2009-10-09 22:31:55 följande:
    så med andra ord ska du inte på nån molo salg om du e bortskämd med att kunna välja i lugn o ro dom få ggr jag e själv o i lugn o ro går nog räkna på en hand så vad shoppades det för nåt?? lit emer exakt? *nyfiken*
    En katvig rainsuit, ett par matchande gummistövlar (han har iofs redan ett par exakt likadana) världens finsate lurvfleeciga mala jacka, brun med turkos
    en jättefin mala hood, ett par svarta sobea velourbyxor, ett par mala petrol velour byxor. en nova star bear jacket men den kommer nog åka ut på tradden, den va grön o inte brun (måste sett fel i mitt shoufori = mitt ord)
    hmm, det va nog bara det, men nu på kvälen har maken varit iväg o köpt en åkpåse oxå
    hmmm va lite dte låter som....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15