• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej! Vad händer här då?
    Jag är så shoppingsugen, men nu vill jag ju ha lite rea snart

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    ängeln83 skrev 2009-10-10 14:09:20 följande:
    Back again.Har precis städat övervåningen, första dagen på länge som jag har lite energi i kroppen, antar att jag lär få ligga i soffan nu resten av dagen Tänkte köra en runda på T men jag har verkligen ingenting att lägga ut just nu, Liams garderob kan verkligen inte rensas mera.
    Jag måste snart rensa Ellas garderob igen. Fast det är det jag har köpt nytt i höst som hon nästan har vuxit ur. Tröjorna i stl 80 börjar vara precis i ärmarna, men jag hoppas att hon kan ha dem ett tag till.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    MammatillO skrev 2009-10-12 21:49:43 följande:
    jag Min tja rätt så "lokala" butik , alltså några Km härifrån ASKOS heter det den hade blivit glest i tyget på 2 ställen och ena där det var glest i var det hål *morr*Men jag undrar om det med reklamationen har med att jag köpte den på rea ?blev rätt så förbannad då om jag fattat allt rätt i denna tråd att man endast får ett nytt plagg vid en ev reklamation? men hon har ju inga dalmantiner suits kvar oc h då fick jag isf välja att köpa en ny från höstens kollektion med bodysuits men att lägga pengar i mellan ...fan va sur jag blir ! köpte ju ett rea plagg för att man vill kunna spara pengar och för att dalmantiner printet har jag velat ha läääänge .
    Men får du inte pengarna tillbaka då om de inte kan erbjuda dig en ny rakt av?

Hej förresten!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Har någon sett en cartoon rånis i stl 2-3 år någonstans? Jag letar och letar men hittar inte någon{#lang_emotions_cry}

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:30:41 följande:
    Vad jag fattar det så får jag det inte får man ens göra så som säljare bara för att dom inte har bodysuits på rea i lillens storlek bara anta att jag ska lägga mellanskildnaden och få en från höstens kollektion? 2 gångers användning och det blir sådär ..
    Oj, nä det låter ju inte riktigt klokt.. Hoppas det löser sig och att du får pengarna tillbaka!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:40:53 följande:
    Nej var helt "vanliga" varor som bara ej blivit sålda på ordinarie pris..ska jag kräva att få tillgodo kvitto om det inte går igenom ändå?Zvartaliljan skrev 2009-10-12 22:39:07 följande:
    Ja det tycker jag att du ska.. De ska inte gå sönder efter man har använt de två gånger ju!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:45:03 följande:
    Precis Var min mormor som lämnade in suiten dit och nu står jag utan någon ersättnings vara eller sådant i 3 veckor *grrr*
    Varför i 3 v? Tar reklamationen så länge? Hur som helst måste de väl ersätta den så det borde de ju då göra direkt tycker man ju..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:47:41 följande:
    Hon sa att det skulle ta 3 veckor att reklamera den .
    Oj, inboxa mig gärna sen om hur det gick. Det kan ju vara bra att veta om jag någon gång måste reklamera något därifrån..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Hej! Vad händer här då?
    Shoppas det något? Jag sitter och funderar lite på julaftonskläder till barnen. Man måste ju se till att köpa de i god tid

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 13:28:56 följande:
    Go dagens!Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två  *helt mysko*Fick brev från banken idag åxå...Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!   Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen
    Jamen det var ju verkligen tur att ni fick en pocketbok Då har ni väl glömt allt förstår jag Men skönt att det löste sig iaf.. 

Skumt det där med lurven, den kanske är felmärkt?
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15