Inlägg från: Pepper79 |Visa alla inlägg
  • Pepper79

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:13:27 följande:

Det är tyvärr så hemskt att det gått till så   Nåt har gått fruktansvärt galet i den affären, bankerna jobbar, mäklaren jobbar eller mörkar?, förra ägarna mörkar och vi sitter helt chockade... Får vi ingen rätsida på hur fasiken det har gått till så är vi i personlig konkurs.. Vi kommer dock ALDRIG ge med oss... Det blir tidningar, tv, jurister och allt!! På HSB sa damen att hon varit med om detta EN gång tidigare på sina 9 år i sitt arbete..Vi är bara sååååå trötta!!!
    Usch vilken soppa!!! Hoppas det löser sig.... Helt klart så måste ni stå på er
  • Pepper79

Bubblan: Skönt att allt löste sig för er idag

• Pepper79
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 20:55:16 följande:
    Haha min busunge som brukar hålla sig vaken tills midnatt gick precis självmant o la sig, för att imorgon skulle komma snabbare "bus ska sitta i andra stolen, så ska vi äta kex o dricka"  - så där ser Maia fram emot bilfärden Hon var med mig o köpte MER o Tom&Jerry-kex o sen monterade vi den andra stolen, hon blev helt sjövild o arg när jag sa att vi skulle hämta bus som skulle sitta där, för vart skulle Felicia sitta då??? Det tog ett tag att förklara HUR bus kunde följa med o inte Felicia Maia ser liksom dom två som att de alltid hänger ihop
    Hon verkar veta vad hon vill din dotter
  • Pepper79

Smultron: Söta lilla Lova . Stackarn som är fökyld...

• Pepper79
    SmillaMilla skrev 2009-10-13 16:09:21 följande:
    Jaha då tänker jag sluta sälja på tradera!!!!Får ju bara massa negativa trots att jag inte gör något fel.Vad kan man göra mer än att skicka massa påminnelser hela tiden. I de negativa står det att de har skickat mig meil men inte har jag fått några. Blir så jäkla arg på detta.
    Är också less på T. Väntar på paket som borde kommit för flera dagar sen. Dessutom har jag en som köpte en vara av mig på köp nu, men inte har personen betalat. *suck*
  • Pepper79

1 och 1 är 3 skrev 2009-10-13 16:28:04 följande:

HEJ!Varför sälja fina overallen?
    tycker den känns alldeles för klumpig. hade kanske varit bättre med en mindre stl
  • Pepper79
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 16:35:08 följande:
    Jag ska också fota mera-sitter just nu och fyller på prolistern Allt ryker nu, Hummeloverall,Molo JR tröjor och hälften av NSHar lovat Stoffe en normal växalåda bortsett från Småfolk
    Då blir det ett stort lass som åker ut nu då
  • Pepper79

1 och 1 är 3 skrev 2009-10-13 16:41:32 följande:

Jag bytte ju min 86 mot en 80 så jag hoppas de ska funka
    Ja det gör det säkert. Men har en pop overall hängande också så hon ska nog klara sig.
  • Pepper79
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 16:40:45 följande:
    Grön 98, grå army,sand,xl,raw red är de jag kommer ihåg just nuJa just nu får alla för stora kläder plats i en L Å D A- förvisso en stor men ändå Dock är hela mitt Traderarum översvämmat

Usch ja, jag laddar även pro med småkläder också- allt som vi inte kommer hinna använda. Blir ju några suits
    Ja jag kan förstå att hon inte hinner använda alla suits, finns ju en del. Har du ett speciellt Tradera-rum?!!

Vilken stl är det på NS byxorna? För stora för att få flytta hit antar jag....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15