Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-08 10:10:51 följande:
    Nu behöver jag verkligen hjälp av er är min unge konstig eller är MAT helt skumma i stl den är skitstor på överkroppen medans benen är för korta och alldeles för tight i grenen
    98 satt bra på Maia överallt
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-10-08 10:12:38 följande:
    Vilken vecka är du i? Jag vill också ha fin mage Ehh, måste man vara gravig för det?
    v.23+4 idag Har mindre mage nu än innan...men den kommer väl Just nu är det jobbigt för det känns som varken tarmar eller blåsa får plats längre därinne {#lang_emotions_sealed}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-08 10:15:57 följande:
    på tal om magar här är jag i 6e månaden med lillebror jag hade en stoooor mage
    GUD vilken härlig stor mage! *vill ha*
    Vilken v. är du i där? Jag räknas väl som typ i 6e månaden nu eller nåt Håller inte reda på det där...vilken månad är man i när man är i v.24?
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-08 20:02:17 följande:
    god kväll i tråden =) fyy ..på mej har shoppa t till maxen idag IGEN å ja faktiskt ngt till mej sjäkv med för omväxlings skull.... skyller ALLT på Liljan =D.... hon tänkte ta en sväng dit så ja då var ja ju tvungen å hänga på.... Tro vi båda landade på lite mer än vad som var tänkt =P
    ehh nääää jag shoppade väl inget {#lang_emotions_dreamer} schhhh nämn inte filten {#lang_emotions_sealed} fast jag sa det rätta priset till Felipe faktiskt o han ÄLSKADE filten! Så jag får behålla den OM jag säljer av gamla filtar för samma värde...vilket ju blir typ en småfolkfilt+ 1 Ida.T-filt och 2 villervalla så ska jag nog få ihop pengarna
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-08 20:34:29 följande:
    åh vad härligt liljan vad är det för omtalad filt
    En vit stickad Ralph lauren i 100% Cashmere till bebisen {#lang_emotions_tongue_out} 799kr...och det var med 70% rabatt {#lang_emotions_dreamer}

Köpte en massa mössor, ullunderställ till både Maia o bebben. Bl.a en rånarluva i ull som blir perfekt under Molos tunna rånarluvor de riktigt kalla dagarna varsin ulltröja till mig o sambon också. Ullstrumpor, inneskor m.m ordinarie priset på allt jag handlade låg på ca.7000:-...jag gav 2400!
    Finaste efter filten var nog Caterpillar-kängorna till Maia 700kr - 70% rabatt. Maia blev jätteglad för dom
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-08 20:51:50 följande:
    oj jisses det var en dyr filt fiina fynd!!
    Ja men den är bara SÅÅÅÅ gosig!! och håller ju helt klart bebben varm i vinter Ganska stor är den och tjock. Maia blev helt till sig och sover med den just nu så det lär väl bli slagsmål om den när bebisen kommer då

Ja otroligt men nu har jag en hel kasse här med po.p-kläder, brukar ju aldrig handla där men när det är 50-70% på outlet så var det helt ok Ull-understället och rånarluvan ska åka direkt till dagis imorgon. Såå mysigt.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-08 20:58:14 följande:
    åhh handlade ni på pop också?? maia är för rolig med sina filtar förresten såg du när jag skrev om snigeltröjan från ts?? den kom idag
    Nä vi var på Kosta Outlet, allt i en o samma affär Jag har aldrig varit där förut men har bott nära hela livet {#lang_emotions_embarassed} Fattar inte varför jag aldrig tagit mig dit!!!

Vad härligt att den kom så snabbt så hon får sin födelsedagspresent {#lang_emotions_laughing} Jag råkade nämna det för säljaren att den var till ett födelsedagsbarn så snabb leverans var önskvärd
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 20:59:57 följande:
    Mamma mia vilken dyr filt Kul att fynda till 70%! Det är sådant här jag berättar för maken
    *ASG* men du, räkna ihop dina filtar där hemma o se vilken köpesumma du kommer upp i Jag kommer nog bara använda denna...ska sälja några av de andra jag har så jag får tillbaka pengarna för denna.  Den är verkligen UNDERBAR! Har aldrig känt något så mjukt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15