Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

{#lang_emotions_flower}Stort Grattis till Anjelin{#lang_emotions_flower}

http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpjzzfbx.png
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    isako skrev 2009-10-07 10:09:54 följande:
    HEj gumman, hur stor är chansen att jag får köpa din cerisa velour klänning, om jag sen ger dig den tillbax *fjäskar* Den är ljuuuuuvlig!
    Ha ha- chansen är bra liiiiiten Stormis försökte redan på salgen
    Klänningarna är alldeles underbara..du med den djupa växalådan borde ju förstå mig bäst, jag var liksom tvungen att bunkra stl 80 trots att hon kanske kan ha de först om ett år eller så
  • Smultronhjärta
    isako skrev 2009-10-07 10:19:46 följande:
    ohhhh! Den är öljuvlig! Är sååå såååå såååå avis! Ångrar dig får du fullpris plus tillbaka den - naturligtvis i kalasskick
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-10-07 10:24:10 följande:
    Goddag i tråden!!! ÅÅÅÅ vad mycket fint katvig ni fick tag i tjejer. Butte: så söta små busar i BT och den klänningen var superfin på Isabel Ronya: så fina Katvigbarn och vad kul att även dina stora gillar Katvig.....jag har fösökt med lite Katvig på min mellantjej och det har funkat faktiskt Smultronhjärta: så fina små söta klänningar din lilla tjej ska ha om ett år SmillaMilla: så fin Svea var i plastisock kläderna....jar har varit jättesugen på dem men inte tryckt på köp knappen ännu men kommer nog göra det snart....sååå fina GRATTIS ANGELIN på födelsedagen!!!!!!
    Visst är de fina! Vore ju för hemskt ifall jag skulle bli utan dessa till Lova bara för att hon är kort i rocken just nu
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-07 18:16:03 följande:
    Men kom igen nu, tjejer! Behöver klädhjälp! Vad ska barnen ha på sej på fotona imorgon? Behöver inte matcha varandra för vi ska inte ha syskonbilder.
    Bruna ns med matchande Småfolk
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-07 18:24:45 följande:
    KAnske elefanterna som jag köpte i blått och rosa?
    Ja det skulle va gulligt
    lillronya skrev 2009-10-07 18:33:56 följande:
    Pappan röstar på någon av dessa. fast utan mössa då
    Neeeej- inte batik{#lang_emotions_sealed} Men du vet ju vad jag tycker om just det
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-07 19:01:51 följande:
    Bruna NS och elefanttröjor ligger högt i topp här nu. Den blå till E och rosa till A
    Absolut dom tycker jag{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta

God morgon!

Helle skrev 2009-10-08 06:46:18 följande:
    God morgon! Rosa-rosa jacka finns här www.luckylittleme.se/product.asp?product=2575... Enfärgade leggings finns nog bara i ribb. Enligt katalogen finns lila velourjacka, men om den finns i verkligheten är ju en annan sak
    Den finns säkert i Danmark...Det finns en himlans massa fint där jämt som aldrig kommer hit*muttrar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15