Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-22 21:24:05 följande:
    Jaha o när kommer din bebis då eller vem är det du shoppar till
    Jag är jätteglad att meddela att vi påbörjat utredning för sekundär barnlöshet! Din mössa och några småttisar från smultronhjärtat ska läggas i en låda, men de SKA användas, helst snart=)
  • svischan
    Jag är jätteglad att meddela att vi påbörjat utredning för sekundär barnlöshet! Din mössa och några småttisar från smultronhjärtat ska läggas i en låda, men de SKA användas, helst snart=)
    Det kan vara värt att sägas 2 ggr *knasiga FL*
  • svischan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 21:46:40 följande:
    Ska hålla mina tummar att det blir snart
    Tack! Det värmer!
  • svischan
    Buttelina skrev 2009-10-22 21:47:38 följande:
    haha det kan lätt bli så ibland

åh vad skönt!! hoppas att det är nått lätt fixat problem
    Jag ska in nästa vecka för att se på mina äggblåsor, om det nu finns några, spännande!
  • svischan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 21:55:43 följande:
    åhh STORT LYCKA TILL
    Tack! Är kanske dumt att börja hoppas i förväg, men det SKA bo en bebis här hemma hos oss snart! Vi lyckades ju så bra med den första, vore dumt att inte producera fler ättlingar med dessa kanonbra gener=)
  • svischan
    Buttelina skrev 2009-10-22 21:51:02 följande:
    det är så spännande när det rör sig framåt. jag har själv varit inne i hela den processen. jobbigt men spännande.
    Och du har ju fått flera barn, då ska jag lyckas med ett!
    Jag vet ju inte riktigt hur detta fungerar än, plus att min läkare är dansk och jag fattar typ hälften av vad han säger, men visst är det spännande.
  • svischan
    Buttelina skrev 2009-10-22 22:08:39 följande:
    ja precis vi "kämpade" två år för att få till isabel sen kom lillebror av bara farten. ser dom inga äggblåsor är det ju positivt på ett sätt för det innebär att tex pergotime kan hjälpa dig det finns många hjälpmedel att få
    Han läkaren pratade om nån medicin, det kanske var den då... Dock tycker jag inte riktigt om att lägga mig i gynstolen 1-2 ggr/vecka, vilket det är nu, men samtidigt så gör jag det gärna om det blir ett barn av det...
  • svischan
    lillronya skrev 2009-10-22 22:14:06 följande:
    Vad bra att jag fick ut den just nu då!

Vi var på utredning mellan nummer 4 och 5 i skaran.Helt plötsligt kunde vi visst inte få fler barn...Men det ordnade sej sen ju. Klart ni ska fixa det ni med.
    Kul att höra solskenshistorier, och grattis till de alla underverk!
    vi håller alla fingrar och tår på att detta ska fungera!
  • svischan
    lillronya skrev 2009-10-22 22:18:23 följande:
    Håller tummarna för er!
    Tack!
    Nu väntar sängen, och med den myyyyyys med gubben=)
    God natt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15