Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Ja just, då har vi ju hela dagen på oss imorgon också och handla, och vi kunde börja direkt vi fick mailet, visst???
Ja just, då har vi ju hela dagen på oss imorgon också och handla, och vi kunde börja direkt vi fick mailet, visst???
****************Grattis Ängeln och Incommunicado!**************** Letar strumpbyxor till sonen och funderar på att prova ej sikke lejs från LLM, vi har bara använt IdaT:s förrut, men skulle vilja prova några andra. Någon med förslag, självklart gärna på rea ![]()
Ser vad ni diskuterar, tror det är såna här saker som gör att det knakar i fogarna i de flesta äktenskap. Vi har också haft svårt att hitta en lämplig balans mellan ansvar för barnen, hemmet och jobb.
Nu har vi hittat en lösning som passar oss jätte bra. Min man jobbar heltid som chef på ett medelstort företag och tjänar med det tre gånger så mycket som mig. Men han har huvudansvaret för att vara hemma när barnen är sjuka ändå.
Så länge han inte är på resande fot fungerar det toppen, klart att det blir mycket jobb för honom när han är hemma då men det fungerar både för oss och barnen.
Jag jobbar 90% på bank och har svårt för att vab:a så jag är tacksam att han kan ta den biten.
För att komma ifrån alla gräl om vem som gör vad hemma, har vi skaffat oss hushållsnära tjänster 10 timmar/månad. Vilket är sååå värt kostnaden. Det vi inte tycker att vi själva hinner göra ber vi "städhjälpen" fixa när han är här.
Vi bråkar mindre nu, när vi hittat en lösning som fungerar, som vi båda är nöjda med.
Ej sikke lejs underkläder, linne och kalsong -var hittar jag det? försökte beställa ett set från LLM men inga storlekar fanns så där är det nog slutsålt. Spelar ingenroll om det är årets eller förra årets.
Jag tycker de är superfina, men nästan ingen av de som säljer ESL tar hem underkläderna, undra varför det är så..?
Åh sööööta lillla bebben i bildis, helt underbar
.
GRATTIS Incom.
Fint vin att lagra från året barnet är född.