Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-10-07 21:49:52 följande:
    Vill inte du ha lite pengar av mig? Inboxa kontonummer och summa.
    Är det stora rensningen pågång eller?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-10-07 21:52:57 följande:
    jag går aldrig ner i pris, utan köper tillbaka varan istället, på så sätt kan man i alla fall vara säker på att de inte försöker luras
    ChokladMoshin skrev 2009-10-07 21:52:07 följande:
    Hade gjort återköp, betalar som regel aldrig tillbaka pengar.
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 21:50:10 följande:
    Jag hade absolut tagit tillbaka väskan.
    lillronya skrev 2009-10-07 21:50:00 följande:
    Helst återköp men ibland betala tillbaka.JAg är just nu i den sitsen att en köpre hittat fel. Jag begärde bilder och det har jag fått. Ingen tvekan om saken, jag har gjort en miss. Och då erbjuder jag mej att betala tillbaka lite.
    Tack alla! Jag ber nog om återköp då.. Får se om hon ångrar sig då kanske. Väskan blev dessutom väldigt billig så jag går nog inte ner i pris.
  • solouniko
    saturnina skrev 2009-10-07 22:02:06 följande:
    Jättesvårt. Jag sålde en Pop skötväska som tydligen hade ett litet hål i en ficka inuti väskan. Köparen ville ha tillbaka 100 kr. Jag tyckte det var väldigt mycket för ett hål jag själv inte sett... som dessutom satt inne i väskan.
    Ja det var det verkligen! Nä, jag ber om ett återköp tror jag. Får se vad hon säger..
  • solouniko

Hej! Hemma igen från en liten weekend i Umeå, var förbi Lilla Mirakel men usch vad besviken jag blev. Inget av rean på webben fanns i butiken, allt var kaos och hullerombuller. De hade dock massor av kläder från i våras och från förra hösten, men det var på ordinarie pris. Då blir jag lite anti {#lang_emotions_djavulsk} Skönt att vara hemma iallafall!

Bubblan - Hej! Det var inte igår. Usch vad hemskt med lägenheten, hoppas det löser sig snart! Ring Sverker på plus

• solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-10-12 08:43:05 följande:
    Godmorgon tjejer Nu är vi hemma igen & såååå trötta. Visst borde man få byta kläder på h&m utan kvitto? Om lappen är kvar. Min pappa hade köpt underbara kläder till barnen
    Haha Ja, jag vet faktiskt inte om man kan det. Men prova kan man ju alltid iallafall. Har ni haft en bra helg?
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-10-12 09:21:04 följande:
    hehe nää jag får hoppas det, problemet var väl inte kläderna i sig utan stl.  Jo vi har haft super trevligt & stackars Nelly grät floder då vi skulle lämna dom. Allt bra med er?
    Aha okej, hoppas det går att fixa Nå stackars lilla Nelly!
    Allt är fint med oss, har varit i Umeå över helgen och hälsat på släkt. Trevligt men skönt att vara hemma Rensat Millas garderob och den känns TOM nu Måste fylla på! Men jag vill ha lite rea först
  • solouniko
    nikki2006 skrev 2009-10-12 09:44:34 följande:
    Jag skall åka till min mamma idag bor 10 mil bort och vi skall gå på gangstar party ikväll och sen imorgon skall jag till Butte och träffa liljan butte och everlonn
    Åh vad trevligt det lät
  • solouniko

Halloj! Åh, vad synd att inte busloppan har katvig i mindre storlekar {#lang_emotions_cry} Milla har klänningsbrist! Hur är nova star i storlek? Sugen på ett par jeans till lillskruttan, även om hon mest ligger/sitter nu. De är ju SÅ fina!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15